Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:09:01 GMT

طرح اطعام علوی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۵۱۴

طرح اطعام علوی برگزار می‌شود 

رقیه ملایی گفت: هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع)، طرح اطعام علوی با هدف اطعام فقرا و نیازمندان برگزار می‌شود.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با شب ولادت حضرت علی (ع)، طرح اطعام علوی با هدف اطعام فقرا و نیازمندان برگزار می‌شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت افزود: در همین راستا در نظر داریم با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون، تعداد ۹۰ پرس غذای نذری پخت کرده و پس از بسته بندی در ظرف یکبار مصرف درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آنها توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی بیان کرد: هم زمان با سالروز ولادت این امام همام نیز به کمک بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و درب منازل اهالی محله مسجد توزیع می شود.


ملایی ابراز کرد: به مناسبت میلاد امام علی (ع) مسابقه مجازی قصه گویان علوی با هدف آشنایی کودکان با شخصیت و سیره آن حضرت برگزار می‌شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت ادامه داد: در همین راستا تعدادی کتاب قصه تهیه شده که در اختیار کودکان مسجدی عضو کانون قرار داده می شود تا با کمک والدین این کتاب ها را بخوانند.


وی اظهار کرد: کودکان علاقمند می توانند در ویدئوهای ۵ دقیقه ای یکی از داستان های این کتاب ها را بیان کرده و با کمک والدین این ویدئوها را در پیام رسان واتس آپ برای ما ارسال کنند.


ملایی اضافه کرد: پوشش مناسب، بیان و اجرای زیبا و نیز کیفیت ویدئوهایی که ارسال می شود در انتخاب آثار برتر نقش مهمی دارد و به بهترین آثار در سالروز میلاد حضرت علی (ع) جوایزی اهدا می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه کانون در سالروز ولادت این امام همام، برگزاری جشن همراه با مولودی خوانی و سخنرانی در باب فضائل حضرت علی (ع) است.


وی ابراز کرد: برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون انجام می شود.


ملایی ادامه داد: قرار است در این ایستگاه بسته های فرهنگی شامل بروشور زندگی حضرت علی (ع)، تسبیح و تصاویری از سردار سلیمانی توزیع می شود.


مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت یادآور شد: علاوه بر این نیز در ایام رجب هم زمان با سالروز ولادت امام جواد (ع)، جشن میلاد این امام همام برگزار شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های ولادت امام علی (ع) با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با شخصیت و سیره آن امام آشنا شده و در آینده سبک زندگی امیرالمومنین را در زندگی خود سر لوحه قرار دهند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام علوی اطعام نیازمندان ولادت حضرت علی ع برگزار می شود هم زمان حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ابراهیمی ظهر شنبه در همایش جهش تولید در دیمزارها گرامیداشت روز جهانی گندم و نان روستای امام‌قیس بروجن، اظهار کرد: در طرح ملی جهش تولید در اراضی دیمزار، سال گذشته ۳۰ هزار هکتار از اراضی در این استان تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: پشتیبانی طرح جهش تولید در دیمزارها، برعهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری بود که شامل جذب پشتیبان، در اختیار قرار دادن ادوات کشاورزی، پرداخت جهت خرید ادوات و… هستند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جمع اعتبارات پشتیبانی این ستاد از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۲، یک صد میلیارد ریال بود.

ابراهیمی عنوان کرد: اراضی تحت پوشش در سال ۱۴۰۳ به ۶۰ هزار هکتار افزایش پیدا کرد و جمع ریالی مجموعه پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری که شامل تسهیلات، حضور کارشناسان در پهنه‌ها و خدمات سامانه‌ای است، به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

کد خبر 6089906

دیگر خبرها

  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی