Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد فروعی روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه بهترین شرایط برای آماده شدن یک ملی پوش تکمیل پروسه تمرین و مسابقه است، افزود: با شروع مسابقات لیگ برتر تیراندازی در کوران رقابت‌ها قرار گرفته ایم و از سوی دیگر برگزاری مسابقات آزاد  داخلی و انجام رقابت‌های برخط (آنلاین) آسیایی شرایط را برای افزایش آمادگی تیراندازان تا بیش از ۸۰ درصد فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تیرانداز ۳۴ ساله کشورمان اضافه کرد: برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل ورزشکار المپیکی علاوه بر آمادگی فنی نیاز به آمادگی جسمانی و روانی دارد و برای افزایش شانس مدال آوری حضور یک روانشناس مجرب، متخصص بدنساز و فیزیوتراپی کاربلد، در کنار کادر فنی و ورزشکران ضروری به نظر می‌رسد.

پرستار بیمارستان بقیه الله تهران، ادامه داد: آنچه بیش از حصور یک روانشناس می‌تواند در ایجاد ارامش برای روانشناسان مفید باشد نداشتن دغدغه مالی و بحث تامین معیشت ورزشکاران است. 

وی در پاسخ به سوال ایرنا که آیا حقوق تیراندازان به موقع پرداخت می‌شود، گفت: فدراسیون تیراندازی به طور منظم و همه ماهه مبلغ ۲ میلیون تومان حقوق تیراندازان المپیکی را پرداخت می‌کند و ما قدردان علی دادگر رییس فدراسیون و سایر مسئولان تیراندازی هستیم. 

 تیرانداز ایلامی با بیان اینکه  از مهرماه ۹۹ خبری از حقوق ماهانه کمیته ملی المپیک به المپین ها نیست، گفت: البته براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی کمیته قرار بود به مدت یکسال حقوقی معادل پنج میلیون تومان به دارندگان سهمیه المپیک پرداخت شود، که این مبلغ طی دو مرحله ، ۳۰ میلیون تومانی به ورزشکاران پرداخت شد. 

وی توضیح داد: کمیته ملی المپیک همیشه از ورزشکاران رشته های مختلف حمایت کرده و ما امیدواریم علی رغم تعویق یکساله بازیهای المپیک همچنان این روند حمایتی ادامه یافته و به ورزشکاران حقوق پرداخت شود. 

وی افزود: از مهرماه خبری از حقوق کمیته ملی المپیک نیست اما به نظر می‌رسد کمیته بخواهد همچون گذشته به صورت ۶ ماهه حقوق پرداخت کند و احتمالا تا پایان سال یا فروردین یک مرحله دیگر پرداخت خواهد شد. کمیته پرداخت دیگری برای ورزشکاران داشته باشد. 

این پرستار فعال کشورمان اضافه کرد: همچنین قرار بود که هیات‌های استانی از مهرماه سال جاری به منظور تشویق و حمایت مالی از ملی پوشان المپیکی برای ادامه تمرینات و ایجاد آرامش روانی برای آنان ماهانه مبلغ ۲ و نیم میلیون تومان به تیراندازان المپیکی پرداخت کنند که هنوز خبری از این پرداخت هم نیست، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد  که بزودی این پرداخت ها نیز انجام خواهد شد.

فروغی در پاسخ به اینکه آیا فشنگ کافی برای انجام تمرینات در اختیار دارید یا خیر؟ گفت: قرار بود من در رشته بادی و راپید فایر در مسابقات المپیک شرکت کنم اما با توجه به اینکه رشته راپید فایر نیاز به آموزش و در عین حال فشنگ بسیار زیاد حتی بیشتر از فشنگ مورد نیاز رشته خفیف، دارد، فقط تمریناتم در رشته بادی را دنبال کنم.

وی گفت: خوشبختانه در تپانچه بادی نیاز به فشنگ ندارم و ساچمه به اندازه کافی داریم، ضمن اینکه برای شرکت در مسابقات راپید فایر نیازمند شرکت در رقابت های این رشته در طول یکسال و کسب امتیاز ۵۶۰ داشتم که با توجه به شرایط کرونا در جهان این شرایط نیز مهیا نشد. 

به گفته وی در حال حاضر مقدار بسیار اندکی فشنگ برای تپانچه خفیف (سنتر فایر) وجود دارد که در اختیار هانیه رستمیان دیگر تیرانداز تپانچه المپیکی کشورمان، برای تمرین قرار می‌گیرد. 

تیرانداز المپیکی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های المپیک فدراسیون برنامه هایی برای بدنسازی تیراندازان در نظر دارد که این برنامه با حضور یک مربی یوگا در بخش زنان آغاز شده و به زودی با حضور مربی یوگای مردان  پیگیری می شود. 

وی ادامه داد: همچنین امیدواریم  برنامه های بدنسازی با حضور یک مربی تخصصی بدنسازی با جدیت بیشتری پیگیری شود.

تیراندازان کشورمان تا کنون موفق به کسب ۶ سهمیه المپیک شامل چهار سهمیه تفنگ و دو سهمیه تپانچه شده‌اند و این امکان وجود دارد که ایران بتواند دو سهمیه دیگر با استفاده از امتیاز رنکینگ کسب کند.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سهمیه المپیک فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سهمیه المپیک فدراسیون تیراندازی کمیته ملی المپیک سهمیه المپیک فدراسیون تیراندازی اخبار کنکور کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به سهمیه المپیک برسیم

سرمربی تیم ملی والیبال پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است، یاد دارم که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، افزود: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعاً باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست دهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا کد خبر 747548

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • المپیک شگفتی‌ها
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت