Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال درباره حضور علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال و همینطور شرایط استقلال و مسائلی مختلفی صحبت کرد.

سهراب بختیاری زاده در گفتگو با ایلنا، درخصوص حضور علی کریمی بین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: علی کریمی بازیکن فوق العاده ای بود و انسان بزرگی است اما اگر این انتخابات آزاد بود نمی‌گذاشتند او شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی نیازی به تبلیغات ندارد ولی در جامعه فوتبال ما و شکل مدیریت ورزش ما اگر آزادی بود، اگر فضای سلامتی وجود داشت هیچ زمان نمی‌گذاشتند که افرادی مثل کریمی برای رقابت وارد شود. همه چیز از قبل مشخص شده است و فقط با اسم‌هایی مثل علی کریمی بازی می‌شود.

او ادامه داد: من به شما می‌گویم این انتخابات همه چیزش مشخص است. به نظرم علی کریمی کاملا نمی‌داند که چه فضایی وجود دارد، اگر می‌دانست هیچ زمان به این فضا نمی‌رفت.

این پیشکسوت فوتبال درباره گذشت نیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: فوتبال‌ ما روزهای خوبی ندارد. به نظرم تیم‌های فصل گذشته مانند سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس مدعی هستند. از نظرم استقلال شرایطش آنقدر عجیب نیست که گفته می‌شود.

او در واکنش به شایعات پیرامون کادرفنی استقلال گفت: شرایط و ذهنیت نسبت به کادرفنی باید عوض شود و همینطور کادرفنی هم باید ذهنیتش را تغییر بدهد چون انتقادات مداوم کار را سخت می‌کند و متاسفانه از ابتدای فصل این شرایط وجود داشته است. از همان ابتدا شرایط برای کادر خوب نبود.

بختیاری زاده اضافه کرد: کادرفنی ضعف داشته و مسلما الان هم ضعف‌ دارند اما واقعا برخی رفتارها عجیب است. آنها را انتخاب کردند و سپس انتخابشان را زیر فشار می‌گذارند. همیشه می‌گویم که بین تغییر و ثبات کاری شما باید به انتخاب نام اعتماد داشته باشید. شما حتی در روزهایی که تیم‌تان نتیجه نمی‌گیرد هم باید حامی انتخاب خود باشید،‌ آن زمان شما خیلی خوب می‌توانید به او زمان بدهید اما اگر برعکس باشد، در روزهای سخت و وقتی تیم شما شکست می‌خورد خیلی راحت از تیم‌تان می‌گذرید و به سراغ گزینه بعدی می‌روید. همین مساله کار استقلال را سخت کرده است.

بختیاری زاده قصد داشت درباره درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان صحبت کند و انجام دیدار یادبود در این راستا گفت: بازی هنرمندان سرخابی‌ را دیدیم و برخی از آنها بی‌هنری خود را به تصویر کشیدند. واقعا رفتار برخی از آنها موجب تاسف بود. بازی را به یاد آن دو مرحوم عزیز بازی برگزار کردند اما رفتارشان بسیار زشت و زننده بود. اینطور می‌توان گفت که رفتار برخی در دربی هنرمندان به دلقک بازی نزدیک بود. نمی‌دانم که چطور یادشان نبود که خانواده‌ها و دوستان داغدار آن دو عزیز تماشاگر آن بازی بودند که به حرمت آن‌ها این بازی برگزار می‌شد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: خیلی از رفتارها و آداب باید رعایت می‌شد که رعایت نکردند و باعث تأسف است که صدا و سیما از بس که بیننده ندارد از هر شرایطی سواستفاده می‌کنند تا مردم را پای تلویزیون بنشانند. برای این مسابقه حتی به قیمت این شد که فراموش کردند دو انسان نخبه در ورزش و هنر را از دست دادیم. واقعا صحنه‌های زشتی را دیدیم و حقیقتا باعث تأسف بود. خواهشم این است که اگر می‌خواهند بازی برگزار کنند دیگر این کار را انجام ندهند و این بیشتر به شخصه برای من باعث ناراحتی است تا اینکه تاثیرگذار باشد. واقعا تعجب کردم و امیدوارم دیگر شاهد تکرار آن نباشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003Ete

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بختیاری زاده علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن