Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچ تصمیمی درباره لغو یا تغییر در محدودیت تردد شبانه اتخاذ نشده و تمامی خودروهای غیرمجاز از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد جریمه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای هم زمان دو طرح "صاعقه و اقتدار" با حضور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پایتخت در روزهای پایانی سال اظهار کرد: شاهد افزایش جمعیت در مراکز خرید و مگامال ها هستیم و از سوی دیگر ترافیک عصرگاهی نیز افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در همین راستا نیز پلیس راهور آمادگی بیشتری داشته و تمامی ماموران این پلیس در آماده باش هستند تا نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام کنند. در حال حاضر برابر آمارهای ما ترافیک در پایتخت ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش داشته است که پیش بینی می شود این وضعیت تا پایان اسفند ماه ادامه داشته باشد.

رحیمی درباره محدودیت های تردد شبانه و احتمال لغو یا تغییر آن در روزهای پایانی سال نیز گفت: تاکید می کنم که هیچ تصمیمی درباره لغو یا تغییر در محدودیت تردد شبانه اتخاذ نشده و تمامی خودروهای غیرمجاز از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد جریمه خواهند شد. بنابراین لازم است که شهروندان زمان رفت و آمد خود را مدیریت کنند. ساعت فعالیت صنوف نیز تا ساعت ۲۰ بوده و پس از آن اجازه فعالیت ندارند، اما اگر در روزهای شب عید قصد فعالیت بیشتری را دارند می توانند ساعات آغاز به کار خود را تغییر داده و از صبح فعالیت کنند.

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به پرسشی درباره ایجاد محدودیت برای تردد عابران پیاده در ساعات منع تردد نیز گفت: متاسفانه کرونا روندی صعودی داشته و مسئولان و به خصوص وزیر محترم بهداشت دغدغه ها و نگرانی های جدی دارند، اما تا کنون در این مورد بحثی مطرح نشده، بنابراین احتمال آن نیز وجود ندارد. البته درخواست ما از مردم این است که پروتکل ها را رعایت کنند تا روند ابتلا به این بیماری نیز دوباره کاهشی شود.

وی درباره قرنطینه تهران نیز گفت: هیچ بحثی در مورد قرنطینه تهران وجود ندارد.

فرمانده انتظامی تهران درباره فعالیت دستفروشان نیز گفت: ساماندهی دستفروشان جزو وظایف شهرداری است و ما نیز از آنان خواسته ایم که به این موضوع ورود کنند تا هم این قشر بتوانند امرار معاش کرده و هم خدایی نکرده فعالیت شان سبب عدم اجرای پروتکل های بهداشتی و افزایش ابتلا به کرونا نشود.

رحیمی در پاسخ به پرسشی دیگر پیرامون اجاره پشت بام ها و پدیده پشت بام خوابی گفت: این موضوع را قویا تکذیب می کنم. نسبت به این موضوع حساسیت زیادی داشتیم و به محض آنکه یک تصویر در این خصوص منتشر شد به پلیس امنیت و پلیس پیشگیری دستور بررسی دادیم که مشخص شد که چنین موردی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!