Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بر ضرورت ایجاد پایگاه فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و آن را مکانی برای نمایش آثار رزمندگان دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بازدید از دفتر حفظ آثار شهرستان بابل بر ضرورت تدوین کتاب نقش بابل در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هزار و ۷۰۰ شهید این شهر تأکید کرد و با بیان اینکه در حوزه جنگ جنگل تاکنون ده کتاب تولید شد، از رونمایی کتاب کارنامه جنگ جنگل در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اشاره به ایثار مردم در هشت سال دفاع مقدس بر لزوم بکارگیری از ظرفیت مردمی در جمع آوری، نشر و ترویج آثار دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: جنگ نباید فراموش شود و برای انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل‌های آینده باید خاطرات و آثار رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و مردم جمع آوری شود.

این مسئول بر ضرورت ایجاد پایگاه فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد و آن را مکانی برای نمایش آثار رزمندگان و ولاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل دانست.

وی با اشاره به اینکه در مازندران، پایگاه‌های فرهنگی فعالی داریم که در جشنواره ملی حائز رتبه شدند، تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس راویان خوبی برای تبیین فرهنگ پایداری هستند و باید شناسایی و به کارگیری شوند.

سردار ملکی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابل گفت: باید قدردان شهدا باشیم و مکان‌هایی که از روحانیت و معنویت خاص شهدایی برخوردار است شناسایی و معرفی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استانی سیاسی آثار رزمندگان دفاع مقدس حفظ آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز