Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:47:58 GMT

لابی گری طبیعی است و همیشه وجود دارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۹۸۷۹

لابی گری طبیعی است و همیشه وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم امینی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مصوبه ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری کی اجرا می‌شود، گفت: این لایحه پس از تصویب به هیئت تطبیق ارسال می‌شود و در صورت موافقت این هیئت، اجرا می‌شود و اجرای آن به این دوره شورا خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا دستور خاموش کردن میکروفون ناهید خدا کرمی را در حین قرائت تذکر وی داده‌اید، عنوان کرد: بنده این را نگفتم اما این بحث‌ها در شورا طبیعی است و بنده از ایشان عذرخواهی کردم. اما استدلال من به عنوان اداره کننده جلسه شورا این است که تذکر به معنای انتقاد است نه حمایت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: در دوران کرونا بهشت زهرای تهران بهترین عملکرد را داشته است. همکاران ما در بهشت زهرا (ُس) در صف مبارزه با کرونا هستند و توقع و انتظار از وزیر بهداشت این نبود که این تمثیل را بیان کنند که این عزیزان احساس کنند جایگاه آنها پایین است.

امینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در جلسه شورای شهر درباره لابی برای عدم ادغام مرکز پژوهش‌های شهرداری بحث شده است، اظهار داشت: این موارد و بحث‌های آن طبیعی است و وجود دارد.

کد خبر 5154417

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری ابراهیم امینی شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران سی سخت زلزله سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هوای سالم پزشکی قانونی بازنشستگان زمین لرزه صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در سال جاری، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه باید تبصره‌های قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کنند و سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی خود را از قانون بودجه احصا کنند و سازمان مدیریت موظف است با اولویت پروژه‌های استانی نیمه‌تمام جمع‌بندی کند که بتوانیم برای جذب منابع اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در استان، گفت: به‌زودی یک نفر در استان به‌عنوان مسئول تأمین منابع در استان و تهران معرفی خواهد شد که متعاقب این امر، دستگاه‌ها موظف هستند یک نفر را به‌عنوان مسئول تأمین منابع خود برای پیگیری و تسهیل امور معرفی کنند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه برای جبران عقب‌افتادگی‌های استان باید تأمین منابع صورت بگیرد، افزود: بدون تأمین منابع، امکان انجام مدیریت جهادی برای اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های بزرگ نیست.

شفقت با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان هزینه‌های باقی‌مانده تملک دارایی را حداکثر تا ۳۱ تیرماه هزینه کنند، افزود: باتوجه‌به مهلت قانونی خرج کرد تملک دارایی تا ۳۱ شهریور در این صورت می‌توان از وزارتخانه‌ها درخواست منابع کرد.

وی با تأکید بر پاسخ‌گویی سریع بر استعلام‌های قانونی دستگاه‌ها، گفت: پاسخ کارشناسی برای رد استعلام و سرعت عمل برای پاسخ‌گویی به استعلام‌ها برای پیشبرد امور در استان ضروری است.

استاندار لرستان جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را مهم‌ترین و کلیدی‌ترین جلسه استان برشمرد و افزود: حضور تمام اعضا در این جلسه الزامی است.

کد خبر 6093627

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟