Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شهرستان سیب و سوران حالا در آستانه ۷ سالگی از شروع ساختش بلاتکلیف است و معلوم نیست کی افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیب و سوران، پروژه ساخت بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان مرزی سیب و سوران در شرق استان سیستان و بلوچستان  از سال 1393 آغاز شد اما به دلیل نبود اعتبار چند سالی است متوقف شده و زمان تکمیل آن در ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباسط درازهی نماینده وقت مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی شهریورماه 1396 در این رابطه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با افزایش اعتبار این بیمارستان تا 18 میلیارد تومان امید می‌رود ساخت این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

عبدالصمد عیسی‌زاده فرماندار وقت سیب و سوران هم  آبان‌ماه سال 1396 در این رابطه گفته بود: چنانچه ردیف اعتبار تعیین شده تخصیص پیدا کند، ساخت این بیمارستان تا نیمه اول سال 97 به پایان می‌رسد و مردم محروم سیب و سوران از خدمات بهداشتی و درمانی استاندارد بهره‌مند می‌شوند.

پیگیری تسنیم|بیشتر روستاهای حاشیه شهر سراوان تاسیسات آبرسانی فرسوده دارندتداوم صف‌های طویل جایگاه‌های سوخت در سراوان/ چرا فرماندار شرایط را مدیریت نمی‌کند + فیلمروایت تسنیم از بحران آب در شرق سیستان و بلوچستان / 30 هزار نفر در حومه شهر سراوان جیره‌بندی آب دارند + فیلم

با این حال بعد از گذشت چندین سال از از کلنگ‌زنی این بیمارستان و قول افتتاح آن توسط مسئولین، همچنان کار فیزیکی بیمارستان به اتمام نرسیده است.

مجیب حسنی فرماندار سیب و سوران در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: از نظر اعتبار مشکلی برای بیمارستان وجود ندارد و از اعتبارات جهش تولید، 20 میلیارد تومان برای آن اختصاص  یافته اما مشکل عدم رغبت پیمانکاران برای شرکت در مناقصه داریم.

وی افزود: مرحله ‌آخر مناقصه برگزار شده اما نتیجه همچنان مشخص نیست؛ 50 درصد پرسنل بیمارستان نیز جذب شده‌اند و در بیمارستان‌های شهرستان‌های اطراف مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی مناطق محروم بیمارستان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی مناطق محروم بیمارستان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های ذکر شده درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز شده که تلاش شده است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن تا پایان سال افتتاح شود.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان سالجاری طرح بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.
وی با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان