Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس عنوان کرد: حوزه گردشگری، فرهنگی و هنری از بخش‌هایی هستند ‌که طی یکسال گذشته بیشترین آسیب را از بحران جهانی بیماری کرونا متحمل شده‌اند.

عنایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ٥ اسفند در آیین نمادین ارائه هنر کارت به هنرمندان استان فارس، بیان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای جبران ضرر و زیان‌های وارد شده به هنرمندان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از خدماتی که دولت به آن اهتمام ویژه ورزید، اهدای هنر کارت بود که با اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید به فرصت‌های شیوع کرونا همزمان با تهدیدها نگریست، گفت: به علت همه‌گیری بیماری کرونا، تجمعات و فعالیت‌ها از ابتدای اسفندماه ٩٩ کاهش یافت و درنتیجه هنرمندان که فعالیت‌هایشان به اجتماعات وابسته بود، دچار آسیب‌های فراوان شدند.

رحیمی به حمایت‌های شده از هنرمندان به کمک‌های معیشتی موردی به ۳۰۲ نفر، پرداخت حق بیمه سه ماهه اول امسال برای ۱۱۶۵ نفر،  کمک‌ به ۳۵ گروه نمایشی و دیگر کمک‌ها برای درمان بیماران اشاره کرد و گفت: تسهیلات سامانه کارا نیزتاکنون به ۱۳۴۲ نفر و با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال و تسهیلات کارآفرینی تحفه هم به ۳۷۵ نفر با اعتبار ۷۴ هزار و ۳۰۰ میلیون ، ارائه شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به مقوله هنر در صور مختلف از ضروریات هر جامعه است، گفت: زبان هنر زبانی اثرگذار و ماندگار است و وجود مفاخر وابسته به هنر است.

استاندار فارس با بیان اینکه هنر ، موجب غنای روح و روان انسان می‌شود، تاکید کرد که هنرمندان در این دوران نشاط بخش باشند؛ چراکه با توجه به معضلات جامعه به هنر نیاز داریم.

رحیمی همچنین بر ضرورت حمایت از خبرنگاران و عکاسان خبری و رسانه‌های فعال نیز تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فارس هنر کارت همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با ایرج نادری مدیرکل تأمین اجتماعی فارس و برخی از معاونین سازمان تأمین اجتماعی استان، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان گفت: در دولت فعلی حل مشکل مردم، اولویت اول مسئولین است.

نماینده دولت در استان فارس گفت: فرصت خدمتی که خداوند در اختیار مسؤولین گذاشته به زودی سپری می‌شود اما اجر خدمت به مردم که بهترین و برترین عبادت است، همواره باقی می‌ماند.

استاندار فارس به شعار سال اشاره کرد و گفت: سال جاری به نام رونق تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نیازمند است تعاونی‌ها و آحاد اقشار مردم در میدان تولید حاضر شوند و طبیعتاً گروه‌های بیشتری از عوائد آن منتفع گردند.

استاندار فارس خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی شد و افزود: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد؛ همچنین حوزه درمان تأمین اجتماعی نیز باید به نقش خود در تحقق رونق تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.

بازدید سرزده از شعب تأمین اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد

وی امکان ارتباط مستقیم مردم با مدیران را یکی از نکات قابل توجه در دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: سیاست دولت مردمی ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است و طبیعتاً این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دفاتر ارتباط با مردم را پیشانی سازمان‌ها دانست و بر حضور افراد خبره و آگاه در آن دفاتر تاکید کرد و افزود: بازدید سرزده از شعب سازمان در سطح استان و بررسی میزان و چگونگی ارائه خدمت به مردم به صورت میدانی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود کارگران ساختمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

کد خبر 6099812

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور