Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه شهرخودرو نسبت به اظهارات معاون باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، جواد طاری‌بخش در خصوص اظهارات ابراهیم شکوری مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس با شهرخودرو به توافق رسیده است اظهار داشت: نمی‌دانم معاون باشگاه پرسپولیس توافق با ما را از کجا آورده اما باشگاه شهرخودرو به AFC شکایت کرده و با جدیت به دنبال وصل طلبمان بابات انتقال آقای گل‌محمدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز پیش آقای فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و حتی خود آقای شکوری صحبت کرد که در همان صحبت‌ها هم مسئولان این باشگاه به دنبال خریدن زمان و همچنین دادن وعده بودند. با این وجود شرایط باشگاه ما به شکلی است که به طلبمان از پرسپولیس نیاز مبرم داریم و هر شکلی به دنبال وصول آن هستیم.

سخنگوی باشگاه شهرخودرو تاکید کرد: تعجب من از آقای شکوری این است که چطور از مبلغ بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو بی اطلاع است چون او زمانی در فدراسیون فوتبال حضور داشت و نامه‌های ارائه شده بابت باشگاه‌ها و مسائل کلی ابتدا توسط او بررسی می‌شد. مگر می‌شود کسی که جای دبیر کل فدراسیون فعالیت می‌کند از رقم دقیق بدهی یک باشگاه خبر نداشته باشد؟

طاری‌بخش خاطرنشان کرد: ما دنبال دریافت حق باشگاه شهرخودرو هستیم و بهتر است معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص چگونگی پرداخت بدهی این باشگاه به شهرخودرو توضیح بدهد. تاکید می‌کنم هیچ توافقی با پرسپولیس انجام ندادیم و اتفاقا وکیل باشگاه ما دائم با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه می‌کند تا مطالبات باشگاه را دریافت کنیم.باشگاه شهرخودرو در این مدت به دنبال این بود که حق قانونی خود را به صورت مسالمت آمیز دریافت کند اما باشگاه پرسپولیس ظاهرا دوست دارد زمان بخرد یا رقم پرداختی به ما را کم کند در حالی که به هیچ عنوان با گذشت مدت طولانی از بدحسابی این باشگاه، از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پرسپولیس خراسان رضوی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری توافق شکایت شهر خودرو باشگاه شهرخودرو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود