Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب دیگو سیمئونه در انگلیس باید در یک دیدار جذاب مقابل چلسی قرار بگیرد و لاتزیو هم در پایتخت از قهرمان فعلی اروپا پذیرایی میکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دور از مرحله‌ی رفت ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب، سه شنبه - پنجم اسفند - با دو بازی پیگیری می‌شود. به صورت همزمان آتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود واندا متروپلیتانو میزبان تیم چلسی است و لاتزیو در المپیکو از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت بازی اول حساس امشب بین اتلتیکو مادرید و چلسی، برعده "فلیکس بریخ" آلمانی است و مسابقه دومی بین لاتزیو و بایرن را "اورل گرین فلد" از اسرائیل سوت میزند. هر دو دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

تیم فوتبال چلسی که توماس توخل را چندین هفته است بالای سر خودش میبیند، فعلاً با ۴۵ امتیاز از ۲۵ بازی در رده‌ی پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

آتلتیکوی دیگو سیمئونه هم دو هفته است در لالیگا موفق به پیروزی نمی‌شود و با عدم نتیجه گیری سایر رقبا، با کسب ۵۵ امتیاز از ۲۳ دیدار، بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است.

آخرین باری که دیگو سیمئونه به انگلیس سفر کرد، موفق شده بود تیم آماده‌ی یورگن کلوپ را در آن فیلد از دور رقابت‌های چمپیونزلیگ کنار بزند. باید دید او امشب چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

آبی پوشان لندنی فقط تیاگو سیلوا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما اسپانیایی‌ها هکتور هررا، خوزه خیمنز، ورسالیکو را بخاطر مصدومیت و از تریپیر به دلیل محرومیت، نمی‌توانند در این مسابقه استفاده کنند.

اما در آن مسابقه لاتزیوی سیمونه اینزاگی درحالی باید مقابل بایرن آماده‌ی هانسی فلیک قرار بگیرد که این تیم مدعی و مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و صاحب شس گانه‌ی فصل پیش است.

مونیخی‌ها در دو هفته اخیر بوندس لیگا موفق به کسب برد نشده‌اند. مقابل بیله‌فلد مساوی کردند و به فرانکفورت باخته‌اند اما همچنان با ۴۷ امتیاز صدرنشین هستند با این حال نفس‌های لایپزیگ ۴۵ و ولفسبورگ ۴۲ امتیازی، پشت گوش آنها است.

تیم لاتزیو هم با داشتن ملینکوویچ ساویچ و کاسیدو در خط حمله زهردار به نظر می‌رسد. آنها با ۴۳ امتیاز در رده‌ی ششم لیگ ایتالیا هستند و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه اروپایی فصل بعد دارند.

در دیدار امشب، لوئیز فلیپه، استراکوشا، و استفان رودو، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند آبی‌های شهر رم را همراهی کنند. مولر، گنابری، داگلاس کاستا، تولیسو و پاوارد هم مصدومان سرشناس تیم آلمانی هستند.

کد خبر 477049

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا چلسی توماس توخل لاتزیو تیم فوتبال بایرن مونیخ هانسی فلیک بوندسلیگا لیگ برتر انگلیس سرمربی فوتبال فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین