Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل امور عشایری خراسان شمالی گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شد تا طرح هویت گذاری دام عشایری با تاخیر اجرا شود.

محمدرضا قلی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تجمیع عشایر جهت ثبت‌نام و هویت گذاری دام وجود ندارد و این طرح به‌کندی در حال اجرا است.

وی افزود: سازمان نظام‌مهندسی و کشاورزی خراسان شمالی باید در طرح هویت گذاری دام سبک، دام عشایر را به صورت جداگانه در سامانه ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی پور ادامه داد: این طرح به جهت جلوگیری از قاچاق دام و تخصیص سهمیه نهاده‌های دامی بوده و عدم همکاری عشایر موجب جلوگیری آنان در زمان کوچ می شود.

وی بیان کرد: این اداره کل با همکاری سازمان نظام‌مهندسی و کشاورزی استان تعداد 2200 خانوار عشایر و  سه هزار رأس دام را در این سامانه ثبت کرده است که با توجه جامعه عشایر 30درصد ثبت‌نام‌شده است.

به گفته این مقام مسئول عشایر خراسان شمالی دارای 700 هزار راس دام سبک است که سالانه هفت هزار و 500 تن گوشت قرمز تولید می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دام عشاير خراسان شمالي هویت گذاری دام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • زلزله در خراسان شمالی ؛ شدت و مرکز زمین لرزه
  • زلزله ۴.۲ ریشتری تیتکانلو در خراسان شمالی را لرزاند
  • تیتکانلو خراسان شمالی لرزید
  • خراسان شمالی لرزید
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد