Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:22:39 GMT

ثبت نام دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری رسانا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۰۹۹۲

ثبت نام دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری رسانا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری رسانا با محوریت حمایت سازمان صداوسیما از تیم ها و طرح های تولیدی در زمینه هنر و رسانه آغاز شد.

گروه های علاقه مند می‌توانند طرح‌های خود را در یکی از قالب‌های «برنامه تلویزیونی»، «مسابقه تلویزیونی»، «برنامه رادیویی»، «مستند» و «انیمیشن» ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها باید در «قالب طرحِ» ارائه شده در سایت مرکز آماده و ارسال شود.

دومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری رسانا از اسفند ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و تیم‌های پذیرفته شده بایستی طی این دوره طرح‌های خود را به مرحله تولید برسانند.

در همین راستا تیم‌های برگزیده در دوره شتابدهی از این حمایت‌ها برخوردار خواهند شد: حمایت مالی، مرتبط‌سازی به بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما، حمایت‌های کسب و کاری، مربی‌گری و مشاوره تولیدی، برگزاری کارگاه‌های پیشرفته آموزشی، حمایت تجهیزاتی و تامین فضای فیزیکی مورد نیاز برای سال اول فعالیت.

مرکز نوآوری رسانا ذیل مجتمع آموزشی پژوهشی شهید آوینی در مرکز بسیج صداوسیما فعالیت می‌کند. تیم‌های علاقه‌مند می‌توانند از طریق سایت مرکز رسانا به نشانی  www.resanainnov.ir ثبت نام کرده و طرح‌های خود را نهایتا تا تاریخ ۱۲ اسفند ۹۹ برای بررسی ارسال کنند. از بین طرح‌ها و رزومه‌های ارسالی پس از بررسی اولیه و شرکت در مصاحبه حضوری، تیم هایی برای شرکت در دوره شتابدهی برگزیده می‌شوند. در انتهای دوره تیم‌های موفق به بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما معرفی می‌شوند.

در این دوره شتابدهی، استارتاپ ویکند یک روزه «ایده آل» نیز برای گروه های علاقه مند برگزار می شود. در این رویداد شرکت کنندگان با طرح های موردنظر شبکه های مختلف صداوسیما آشنا شده و در نهایت ایده های خود را در همان روز ارائه نموده و در انتهای رویداد ۳ ایده برتر جوایزی دریافت نموده و در اولویت حمایت برای دومین دوره شتابدهی رسانا قرار خواهند گرفت.

همچین در این رویداد مستند «دیوانگی» که یکی از محصولات نخستین دوره شتابدهی رسانا بوده و جایزه پرمخاطب ترین مستند جشنواره مردمی فیلم عمار را به دست آورده است برای حاضرین پخش خواهد شد.

کد خبر 5154543 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما مسابقه برنامه تلویزیونی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی فیلم سینمایی کنسرت آنلاین جشنواره فیلم رضوی کنسرت اینترنتی حوزه هنری تئاتر ایران عکاسی ویروس کرونا شبکه دو سیما موسیقی نواحی تیم ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز

 فرهودی در جلسه‌ اطلاع رسانی برگزاری کنگره‌ سالمندی سالم گفت: این کنگره با هدف رسیدن به سالمندی سالم توسعه دانش در حوزه سالمندی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشوری و بین المللی برگزار می‌شود.

 وی افزود: این کنگره در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برگزار خواهد شد و بزرگترین رویداد علمی در حوزه سالمندی در سطح ملی و منطقه‌ای می‌باشد که زمینه تبادلات علمی و بهره گیری از توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند کشوری و جهانی را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه جمعیت سالمند کشور طی پنجاه سال گذشته در سنین ۶۰ سال به بالا ۶.۳ و ۶۵ سال به بالا ۶.۴ برابر شده است گفت: جمعیت کل کشور ۴.۲ برابر است که نشان می‌دهد جمعیت سالمند به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

فرهودی ادامه داد: اکنون ۱۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند که سرعت چند برابر آن در کشور نگران کننده است و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۳۰ ما سه برابر جمعیت فعلی سالمند داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افزایش جمعیت سالمندی تبعات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را در پی دارد خاطرنشان کرد: مدیریت تبعات سالمندی نیازمند عزم عمومی و حاکمیتی است که به نوعی مسئولیت اجتماعی همگانی هم محسوب می‌شود. 

رئیس پژوهشکده سالمندی دانشکده علوم پزشکی تبریز اذعان کرد: این پژوهشکده سال ۱۳۹۵ با حساسیت به موضوع سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی با سه مرکز تحقیقاتی آغاز به کار کرد که اخیرا یک مرکز تحقیقاتی دیگر به این پژوهشکده اضافه شده است.

وی مرکز تحقیقات علوم اعصاب، روان پزشکی، طب فیزیکی و توانبخشی و مرکز تحقیقات طب تلفیقی در سالمندی را از چهار مرکز زیر مجموعه این پژوهشکده برشمرد و بیان کرد: با برگزاری این کنگره سعی می‌کنیم نگاه جامعی به مقوله‌ سالمندی داشته باشیم و با درگیر کردن گروه‌های هدف در این زمینه حل مشکلات سالمندی را به ثمر برسانیم.

وی افزود: با تشکیل میزگرد‌هایی در ارتباط با سالمندی، هدف اصلی ما حساس سازی مسئله سالمندی در جامعه است که به این مقوله صرفا با نگاه مشکل و چالش نگاه نکرده بلکه به عنوان فرصتی برای سالم سپری کردن سالمندی صورت گیرد.

وی ارسال خلاصه مقالات را ۴۳۰ مورد، پروپوزال ۶۸، ایده ۴۹ و تجارب موفق را ۱۷ مورد اعلام کرد که بیشترین ارسال آثار از آذربایجان شرقی بوده اما از شهر‌ها و حتی کشور‌های دیگر هم به این کنگره آثار ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد