Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@23:36:53 GMT

اقدام جالب باشگاه شاهین برای ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۰۲۴

اقدام جالب باشگاه شاهین برای ستاره پرسپولیس

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مراسمی از محمد شریفی بازیکن تیم پرسپولیس تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این مراسم با حضور با حضور صالحیان شهردار، سعید مسیگر مدیرعامل، خداکرم ایزدپناه قائم مقام و احسان دریانورد مدیر تیم‌های پایه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برگزار و طی آن از محمد شریفی بازیکن تیم پرسپولیس تقدیر بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریفی محصول آکادمی و مدرسه فوتبال شاهین به حساب می آید که از سال ۱۳۸۷ با حضور در تیم زیر ۱۰ سال شاهین سپس زیر ۱۱، زیر ۱۲ سال، در رده های نونهالان و نوجوانان شاهین در رقابت های کشوری لباس سفید این تیم محبوب جنوبی را بر تن کرد و پس از ۵ سال فعالیت در شاهین، بوشهر را به مقصد باشگاه فولاد خوزستان ترک کرد و در سالیان اخیر نیز در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید ایران عضویت داشته است.

محمد شریفی علاوه بر فولاد خوزستان با پیراهن تیم های استقلال خوزستان و سایپا تهران در لیگ برتر به میدان رفته و هم اکنون نیز در تیم پرسپولیس تهران عضویت دارد.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در سال های اخیر ستاره های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده که این به خاطر بهای این باشگاه به فوتبال پایه می باشد. تیمی که در سال های اخیر با حمایت مالی شهرداری بوشهر در حال احیا است و در فصل جاری هم در لیگ یک با مربیگری فراز کمالوند در تلاش برای صعود به لیگ برتر است. خبر دیگر از این باشگاه اینکه با دستور باشگاه قسط دوم بازیکنان شاهین در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه شاهین شهرداری محمد شریفی پرسپولیس باشگاه شاهین شهرداری پرسپولیس محمد شریفی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو شهرداری بوشهر باشگاه شاهین محمد شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد