Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامرانی گفت: برگزیدگان بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در حالی معرفی شدند که هنرجویان کانون پرورش فکری با نقاشی‌ها و عکس‌های خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه ۵ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان مهرواره هنری و ادبی «ستاره‌های بی‌نشان» در قالب آثار نقاشی، عکس، شعر و داستانک برای قدردانی از زحمت‌های مدافعان سلامت و کادر درمان در پاییز سال ۱۳۹۹ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه «دلسا نوری»، عضو مرکز فرهنگی هنری لارستان استان فارس به عنوان برگزیده این مسابقه در بخش نقاشی نوباوه  معرفی شد، تاکید کرد: بخش هنری این مهرواره در ۲ قالب «نقاشی» و «عکاسی» برگزار شد که گروه‌های سنی این جشنواره، «نوباوه» بالای چهار سال، «نوخوان» بالای هفت سال، «نونهال» بالای ۹ سال، «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» بالای ۱۵ سال بود اما رده سنی «نوباوه» بالای چهار سال در بخش عکاسی وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه در بخش «نقاشی» یک هزار و ۵۴۱ اثر به دبیرخانه مهرواره رسید که بعد از انتخاب اولیه در پنج گروه سنی اعلام شده، تعداد ۵۱۴ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت، اظهار کرد: بر همین اساس در مرحله‌ پایانی، در بخش «نوباوه» پنج اثر برگزیده و ۲ اثر شایسته‌ تقدیر، در بخش «نوخوان» پنج اثر برگزیده و سه اثر شایسته‌ تقدیر، در بخش «نونهال» پنج اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر، در بخش «نونگاه» سه اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر و در بخش «نوجوان» هم سه اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

کامرانی گفت: برگزیدگان بخش هنری مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در حالی معرفی شدند که هنرجویان کانون پرورش فکری با نقاشی‌ها و عکس‌های خود از مدافعان سلامت و کادر درمان قدردانی کردند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از مدافعین سلامت مدافعین سلامت کرونا در فارس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس شیراز ستاره های بی نشان کانون پرورش فکری بخش هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امین لچینانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر دراین همایش با اشاره به غربالگری ۱۰۰ درصدی فشارخون و دیابت برای افراد ۱۸ سال و بالاتر در این شهرستان گفت: با اجرای این طرح، در شهر فریدونشهر ۳۶۹ نفر مبتلا به فشار خون بالا و ۱۲۷ نفر نیز مبتلا به دیابت شناسایی شدند.
شهرستان فریدونشهر دارای ۳۵۰ خیر سلامت است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری