Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس برای بازی هفته آینده مقابل هلاس ورونا با مشکلات مهمی روبرو است

یوونتوس هفته آینده باید در هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا باید مهمان هلاس ورونا باشد. علاوه بر مصدومیت چندین بازیکن کلیدی در تمام خطوط، یوونتوس با فقدان مدافع راست هم روبرو شده تا بازی مقابل تیم چغر هلاس ورونا برای آن ها سخت تر هم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار یوونتوس و کروتونه، دنیلو پنجمین کارت زرد فصلش در سری آ را دریافت کرد تا از بازی مقابل هلاس ورونا محروم شود. خوان کوادرادو هم که مصدوم است، به این بازی نخواهد رسید تا یووه برای بازی با ورونا مدافع راست تخصصی نداشته باشد. رومئو آگرستی، گزینه های پیش روی آندره آ پیرلو برای پست مدافع راست در آن بازی را بررسی کرده است:

الساندرو دی پاردو

الساندرو دی پاردو، مدافع راست 21 ساله تیم زیر 23 سال یوونتوس، شب گذشته مقابل کروتونه برای دقایقی به میدان آمد تا اولین بازی اش برای یوونتوس در سری آ را تجربه کند. او پیش تر در کوپا ایتالیا مقابل اسپال هم بازی کرده بود. پیرلو که از نزدیک روند پیشرفت دی پاردو را زیر نظر گرفته است، به آینده این بازیکن امیدوار است. دوندگی بالا از ویژگی های مثبت این بازیکن جوان است

رادو دراگوشین

رادو دراگوشین، مدافع مرکزی 19 ساله رومانیایی که در این فصل توسط آندره آ پیرلو به تیم اصلی یوونتوس اضافه شد، در چند بازی در لیگ قهرمانان اروپا، سری آ و البته کوپا ایتالیا حضور یافته است و حضور او در کوپا ایتالیا به عنوان یار ثابت بوده است. در بازی با اسپال، دراگوشین به عنوان مدافع راست به کار گرفته شد و این احتمال وجود دارد که او در دیدار برابر هلاس ورونا بازهم به عنوان مدافع راست به کار گرفته شود. قرارداد دراگوشین در پایان فصل با یوونتوس تمام می شود اما بیانکونری در تلاش است به زودی قرارداد این مدافع مستعد را تمدید کند.

مریح دمیرال

مریح دمیرال، مدافع 22 ساله یوونتوس می خواهد نقش مهم ترین در این باشگاه داشته باشد و دقایق بیشتری را برای یووه به میدان برود. حالا با غیبت کیه لینی و بونوچی به دلیل مصدومیت، مسلما دمیرال فرصت بازی بیشتری خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که دمیرال در پست دفاع راست مقابل هلاس ورونا به کار گرفته شود و دراگوشین به وسط برود. فارغ از پست بازی، احتمال حضور دمیرال مقابل هلاس ورونا به عنوان بازیکن ثابت، بسیار بالا است.

فدریکو کیه زا

فدریکو کیه زا که در این فصل از بهترین های یوونتوس بوده، توانسته 8 گل و 7 پاس گل تا این جای فصل به ثبت برساند و این نشان از قدرت تهاجمی بالای این وینگر ایتالیایی دارد. با این حال در این شرایط اضطراری، ممکن است پیرلو به فکر استفاده از سیستم سه دفاعه بیفتد و از فدریکو کیه زا به عنوان وینگ بک راست استفاده کند. کیه زا قبلا در فیورنتینا هم به عنوان وینگ بک راست بازی کرده و ممکن است پیرلو در بازی با هلاس ورونا، کیه زا را یک خط عقب تر بیاورد. 

اخبار داغ 

بغض علی کریمی به یاد انصاریان و میناوند / حسرت جادوگر برای روزهایی که نتوانست جادو کند باشگاه استقلال مردم را به مجلس فرستاد امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد جرمی متئو: به نظرم گریزمان در انتقال به بارسلونا مرتکب اشتباه شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل هلاس ورونا مدافع راست کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی و‌ ۸ شکست یکی از گزینه‌های جدی سقوط بود اما در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و در ۱۰ بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده و سومین تیم برتر لیگ در این نیم‌فصل است. آنها به همراه هوادار و پیکان با ۱۵ گل زده تا قبل از بازی امروز پرسپولیس و سپاهان بهترین خط حمله نیم فصل دوم را در اختیار دارند.
مس همچنین در ۱۳ بازی گذشته خودش در لیگ و جام حذفی هرگز شکست نخورده و همچنان فرصت دارد در پنج بازی باقیمانده موقعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.
نارنجی‌پوشان که در بازی‌های دور رفت مقابل گل‌گهر، استقلال تهران، تراکتور و شمس‌آذر شکست خورده بودند در دور برگشت مقابل هر چهار تیم به تساوی دست یافتند.
رکورد شکست‌ناپذیری مس در ۱۳ بازی و ۱۳۲ روز در تاریخ این باشگاه از زمان حضور در لیگ برتر سابقه نداشته و تیم نویدکیا همچنان این رکورد را بهبود می‌بخشد.

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس