Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ساترا به خبر منتشر شده مبنی بر توقیف برنامه اینترنتی علی کریمی واکنش نشان داد

در حالی که نزدیکان علی کریمی از صادر نشدن مجوز پخش گفتگوی این نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال با امیرعلی نبویان خبر می دهند، معاون ساترا اعلام کرد درخواست این برنامه در مسیر رسیدگی است.

به گزارش طرفداری، از روز گذشته در فضای ‌مجازی خبری با این عبارت دست به دست می‌ شود: «صدا و سیما برنامه علی‌ کریمی در اینترنت را توقیف کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیح بیشتر این خبر آمده است:

ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره انتخابات این فدراسیون را نداد. در این برنامه مهدی مهدوی ‌کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان کنار علی کریمی حضور داشتند.

بر اساس خبر روابط عمومی سازمان صوت و فراگیر صدا و سیما، معاون ساترا نسبت به انتشار این خبر، این ‌چنین واکنش نشان داد و اعلام کرد:

درخواست این برنامه اینترنتی (تی ‌وی‌ تاک) در مسیر رسیدگی است. ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ ها اعلام می‌ شود یکشنبه 3 اسفند‌ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه‌ ها قرار دارد.

معاون ساترا افزود:

این برنامه به دلیل ساختار حرفه ‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته و فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه‌ای یکسان است که در خصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده‌اند. در صورتی که برنامه در دسته ‌بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی ‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.

اخبار داغ 

بغض علی کریمی به یاد انصاریان و میناوند / حسرت جادوگر برای روزهایی که نتوانست جادو کند باشگاه استقلال مردم را به مجلس فرستاد امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد جرمی متئو: به نظرم گریزمان در انتقال به بارسلونا مرتکب اشتباه شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون ساترا علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟