Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@07:18:25 GMT

افت دلار قیمت خودرو را ۱ تا ۴ میلیون تومان کاهش داد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۵۹۴

همزمان با روند کاهشی قیمت ارز در بازار خودرو نیز قیمتها روند کاهشی را تجربه می کند. البته هنوز کسب و کار خودرو رونق ندارد و همین امر باعث شده قیمتها سلیقه ای اعلام شود. در بازار امروز سمند ال ایکس ۱۸۷ میلیون تومان، سمند سورن ۲۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۵۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۱۹۸ میلیون تومان، و پژو ۲۰۶ صندوق دار ۲۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی قیمتها در محصولات ایران خودرو نشان می دهد روند کاهش قیمت ها نسبت به هفته گذشته در محصولات این شرکت از دو تا چهار میلیون تومان بوده است.

در خودروهای سایپا نیز روند کاهشی قیمت ها بین یک تا دو میلیون تومان است. برهمین اساس پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان، تیبا دو ۱۳۸ میلیون تومان و ساینا ۱۳۵ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

فعالان بازار خودرو دلیل کاهش قیمت ها را افت قیمت دلار عنوان می کنند البته این موضوع در تشدید رکود بازار خودرو بسیار موثر بوده است، این درحالیست که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال باید معاملات خودرو رونق داشته باشد اما مشاهدات بازار نشان می دهد معاملات در بازار به سردی گرائیده و فقط ان دسته از افراد که نیاز ضروری به خودرو دارند اقدام به خرید محصولات می کنند.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۳ میلیون و ۳۸۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 3 میلیون و 388 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 37 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 40 میلیون و 400 هزار تومان است.

بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست

 

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 23 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 300 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون و 500 هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 14  میلیون و 680 تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2341 دلار است.

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار کاهشی شد

 

در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار شروع شده است
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت