Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@05:03:29 GMT

اوضاع قمر در عقرب ماشین‌سازی/ خواب زمستانی سبزپوشان!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۷۱۰

اوضاع قمر در عقرب ماشین‌سازی/ خواب زمستانی سبزپوشان!

اوضاع تیم قدیمی ‌تبریزی‌ها و قعرنشین لیگ بیستم در تعطیلات نیم‌فصل این مسابقات قمر در عقرب به نظر می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج؛ ماشین‌سازی که با قعرنشینی به نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال رسیده است، وضعیت نامشخصی در بازه تعطیلات نیم‌فصل و پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر، اخبار پیرامون این تیم حول محور تحولات جدید می‌چرخید که البته بحث واگذاری باشگاه ماشین‌سازی به شرکت هافمن به خاطر منصرف شدن این شرکت منتفی شد.

از سویی، خبرهایی نیز مبنی بر حضور حامد نجفی و هوشنگ نصیرزاده به ترتیب به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره وجود داشت که در این میان بازگشت نصیرزاده قطعی به نظر می‌رسد.

اما در بحبوحه این اخبار شایعاتی درباره حضور حمید درخشان روی نیمکت ماشین‌سازی منتشر شد و در ادامه سعید اخباری از سمت سرمربیگری ماشین‌سازی استعفاء کرد تا وضعیت کادر فنی این تیم نیز دست‌کمی‌از وضعیت کادر مدیریتی‌اش نداشته باشد.

اخباری درحالی از سمت خود کناره‌گیری کرد که پس از حضور در کادر فنی ماشین‌سازی به دنبال اخراج وحید بیاتلو به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد و در همین هفته‌های اخیر حکم سرمربیگری او مهر دائمی‌خورده بود.

او در اولین تجربه سرمربیگری خود ۱۱ بازی روی نیمکت ماشین‌سازان نشست که در این دیدارها عملکرد یک برد، ۴ مساوی و ۶ باخت در پرونده او به ثبت رسید.

در حال حاضر از مهدی پاشازاده که فصل گذشته هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر را بر عهده داشت، به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری سبزپوشان در نیم‌فصل دوم یاد می‌شود.

همچنین باید به نقل‌وانتقالات ماشین‌سازی نیز اشاره کرد جایی که تیم قدیمی‌تبریزی‌ها فعلا به جای تقویت، تضعیف شده است و در روز گذشته، پیمان بابایی، مهاجم بومی‌و گلزن این تیم به تیم همشهری منتقل شد.

در همین راستا، خبرهایی از جدایی دیگر بازیکنان کلیدی ماشین‌سازان هم به گوش می‌رسد و احتمال اینکه ابوالفضل رزاق‌پور و ایمان باصفا نیز از جمع سبزقبایان رفتنی شوند، زیاد است.

نکته قابل تأمل در میان همه این اخبار این است که رسانه رسمی‌باشگاه ماشین‌سازی پس از بازی با صنعت‌نفت به خواب زمستانی فرو رفته و خبر رسمی‌از اتفاقات این تیم وجود ندارد.

آنچه بدیهی به نظر می‌رسد این است که اوضاع در تیم ماشین‌سازی قمر در عقرب است و این در شرایطی است که ماشینِ تبریزی‌ها برای بقا در لیگ باید تعمیر و تجهیز شود!

  انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماشین سازی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود

حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه که در حسینیه اعظم نجف اشرف ایراد شد، گفت: کمپینی در بغداد و استان های عراق برای مبارزه با فساد اخلاقی و مواد مخدر راه اندازی شد و تعداد زیادی دستگیر شدند.

وی افزود: علاوه بر طرح آبادانی، باید با فساد اخلاقی مبارزه شود و این موضوعی است که به دلیل پیگیری این موضوع از سوی دولت و استانداری شهر نجف اشرف، جای تشکر دارد.

امام جمعه نجف اشرف اشاره کرد: پروژه‌هایی که در نجف اشرف در حال انجام است، پروژه‌هایی هستند که در خور قدردانی هستند، زیرا کار در سه مرحله برای آبادانی خیابان‌های شهر نجف‌ اشرف و همچنین کمپین کاشت یک میلیون درخت در نجف‌ اشرف به منظور سر سبز کردن شهر در حال انجام است.

وی در همین راستا گفت: عراق شاهد ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی است که آن را به ستاره درخشان در منطقه تبدیل می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در خصوص اوضاع جهانی بیان داشت: بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه می گذرد و غزه همچنان در حال مقاومت است و این ماجرا از غزه به سطح جهان گسترش یافته، به گونه ای که آمریکا شاهد تظاهرات در دانشگاه های خود در حمایت از توقف جنگ غزه است؛ زیرا اوضاع جهان به نفع و سمت اسلام و تشیع پیش می رود.

خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه دینی ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، در خصوص کار و کارگر در اسلام گفت: اسلام بر کار تأکید کرده است و حدیث شریف می‌فرماید، کسی که برای افراد تحت تکفل خود زحمت می‌کشد مانند مجاهد فی سبیل الله است.

وی افزود: پیامبرانی هستند که کارگر بودند تا به مردم ثابت کنند که کار امری محبوب نزد خداوند متعال است، به شرطی که کار با اخلاص و به صورت درست و کامل انجام شود.

دیگر خبرها

  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • فیلم| اوضاع وحشتناک دبی بعد از سیل/ دبی هنوز هم زیر آب است