Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:48:21 GMT

انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۱۷۳۰

انهدام باند 4 نفره سارقان منزل در پایتخت

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 2 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش ایران انلاین ،سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت : خردادماه سال گذشته یک فقره پرونده سرقت منزل از کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد  که پس از انجام تحقیقات مقدماتی مال باخته اظهار داشت،  ساعت 1800 شانزدهم خرداد ماه به اتفاق خانواده از منزل خارج و ساعت 2400 همان شب پس از بازگشت مشاهده می نمودم  درب ورودی واحدمان تخریب و گاوصندوق حاوی طلا وجواهرات ، وجه نقد ، سکه و اسناد و مدارک جمعاً به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان از منزلمان  سرقت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت : کارآگاهان راهی محل سرقت می شوند و در تحقیقات میدانی در حوالی منزل معلوم می شود 2 دستگاه خودروی سواری دنا پلاس و آریزو چندین مرتبه از کوچه محل سکونت شاکی و خیابان های اطراف تردد های مشکوک و متعددی انجام و نهایتاً خودروی آریزو ابتدای کوچه متوقف و از دور تمامی ورود و خروج های شاکی و خانواده اش را زیر نظر گرفته تا اینکه پس از خروج آنها از منزل با راننده و سرنشینان حاضر در خودروی دنا هماهنگی های لازم را انجام و سرنشینان که دو نفر مرد بودند کمی عقب تر از منزل شاکی از خودرو پیاده و وارد ساختمان می شوند و پس از گذشت مدت زمانی 20 الی 25 دقیقه ای خودروی دنا به صورت دنده عقب روی پل درب پارگینک می ایستد و دو نفری که داخل رفته بودند گاوصندوق را در قسمت صندوق عقب دنا سفید رنگ قرار داده و با خروج از کوچه به همراه خودروی آریزو حاضر در نبش کوچه به سرعت محل سرقت را ترک می کنند
وی عنوان کرد : کارآگاهان در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند مالک یکی از خودروها را شناسایی کنند که در ادامه پس از انجام هماهنگی های لازم با مقام محترم قضائی در آدرس های بدست آمده نهایتاً خودروی آریزو به رانندگی شخصی ایرج توقیف و در بررسی  های انجام شده مشخص شد وی با همکاری 3 تن دیگر از همدستانش بناماهای وحید – کامران و امید اقدام به سرقت از منزل مالباخته نموده است
سرهنگ کارآگاه مجیدی افزود : در ادامه تحقیقات پلیسی محل اختفای امید و کامران در آدرس تهرانپارس شناسایی و در حالی که  به صورت پیاده در حال تردد بودند، مشاهده می شوند که کارآگاهان به آنان نزدیک و نامبردگان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و در بدو کار امید دستگیر و لیکن کامران با سلاح سرد که در اختیار داشته  اقدام به قدرت نمایی و تمرد نسبت به دستور ایست پلیس می کند و با حمله به سمت ماموران و زخمی کردن 2 تن از آنان قصد فرار داشت که با تلاش ماموران مهار و دستگیر می شود.
این مقام  انتظامی تصریح کرد : در پی تحقیقات تکمیلی و اعتراف متهمان به ارتکاب بزه انتسابی با هدایت و راهنمایی آنان در مجموع 2 فقره سرقت شناسایی و مشخص شد از مجموع سرقت ها بیش از 700 میلیون تومان را در سال گذشته بدست آورده اند .
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت : متهمان با اعتراف صریح به جرم خود پس از سیر مراحل قانونی با دستور مقام قضائی روانه زندان شده و تلاش برای دستگیری همدست متواری آنها همچنان ادامه دارد .

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایگاه چهارم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید

همشهری آنلاین ؛ حوادث: تصویر تاجی را روی بدنش خالکوبی کرده و می‌گوید که سردسته یک باند سرقت است. همه او را پادشاه صدا می زنند چون عاشق دستور دادن است. گفت‌وگو با او را می‌خوانید.
جرمت چیست؟
سند نمره کردن. تا حالا چنین اصلاحی شنیده اید؟ اجازه بدهید توضیح بدهم. کار من این است که ماشین های تصادفی را می خرم و بعد به اعضای باند سفارش همان مدل را می دهم تا سرقت کنند. مثلا اگر 206 سفید تیپ دو تصادفیبخرم به همدستانم سفارش همان مدل را می دهم. به بعد از سرقت، شماره شاسی و موتور خودروی تصادفی را با دستگاه هک روی خودروی سرقتی می زدم. سپس ماشین جدید را با مدارک خودروی تصادفی به فروش می رساندم. به این پروسه می گویند سند نمره کردن.
چه شد که پایت به دنیای سارقان کشیده شد؟
ماجرایش جالب است. چند سال قبل عاشق یک دختر بودم. به من گفتند فلانی مثلا اصغر آقا به دختر موردعلاقه ام متلک پرانده است. رفتم سراغش اما او قسم خورد که متلک نگفته است. همین موجب شد تا با اصغر آقا دوست شوم. او گفت سارق است اما متلک پران نیست. بعد که فهمید مکانیکم پیشنهاد سرقت داد. این شد که با او و دوستانش آشنا شدم و پایم کشیده شد به دنیای سارقان خودرو.اما حالا سابقه ام زیاد شده و دیگر کمتر سرقت می کنم. سرکرده گروهم و برای خودم نوچه هایی دارم. به من می گویند پادشاه.
برای همین است که روی دستت تاج خالکوبی کرده ای؟
درسته. من عاشق قدرت و سلطنت هستم.فقط روی دستم نیست، همه جای بدنم را تاج تتو زده ام. همه دیگر از من حساب می برند و ریاست باند را به عهده دارم.
نوچه هایت چطور سرقت می کنند؟
با شاه کلید. گاهی هم شیشه می شکنند. مابقی هم فوت و فن های ما سارقان است که نمی توانم عنوانش کنم. البته اغلب 206 و ال 90 سرقت می کنند. مشتری های زیادی هم دارد و بازارش خوب است.
از هر خودرو چقدر گیرت می آمد؟
کف قیمت خرید خودروی تصادفی 50 میلیون تومان است و خودروی 50 میلیونی را حدود 250 میلیون تومان می فروشم. اما چون با سارق شریک هستم تقسیم بر دو می کنیم. از هر سرقت 100 میلیون گیرم می آید.
با پول های سرقتی چه کردی؟
خرج عشق و صفا می کنم. پول دزدی که برکت ندارد، اصلا نمی فهمم چطور خرج می شود.

کد خبر 848855 برچسب‌ها سارق - سرقت فراجا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران