Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامعباس محمدی،  رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: نتیجه قطعی ماده ژنتیکی ویروس فردی که مشکوک به نمونه جهش یافته کرونای انگلیسی بود و چند روز پیش به همراه تعدادی نمونه دیگر به انسیتو پاستور ایران ارسال شده بود، دقایقی پیش دریافت و تائید شد که این فرد به ویروس موسوم به کرونای انگلیسی مبتلا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه فرد مبتلا آقای ۳۰ ساله‌ای است که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و حال عمومی  او خوب است، افزود: اقدامات اولیه انجام شده، اطرافیان  او مورد رهگیری قرار گرفته و نمونه‌های اخذ شده از خانواده و اطرافیان مجددا به انستیتو پاستور ایران ارسال شده است.

محمدی با تاکید بر دریافت اخبار بیماری کرونا تنها از منابع موثق و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دانشکده علوم پزشکی، بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از دورهمی‌ها می‌تواند به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا کمک کند.

او تصریح کرد: شهرستان سیرجان در وضعیتی قرار دارد که نیاز است همگان بیش از پیش به توصیه‌های پیشگیرانه توجه کنند. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای انگلیسی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • تائید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سفر گروسی به تهران
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال