Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد فرسوده بودن اتوبوس در مسیر تهران به پرند پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

چنانچه شما هم با این دغدغه در شهرتان روبرو هستید جهت پیگیری برای ما پیام بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام شهروندخبرنگار

اتوبوس های در حال تردد (از صادقیه حرکت می کنند) تهران پرند که روزانه هزاران نفر مسافر آنها هستند از اتوبوس های بسیار مستهلک و غیر استاندارد بهره مندند این اتوبوس ها روزانه در هر سفر چهل کیلومتر در جاده تردد می کنند ... بر اساس رسالت شهروندی وظیفه دیدم این سوژه را قبل از حادثه به شما معرفی کنم تا پیش از رخ دادن حادثه ای مثل دانشگاه علوم و تحقیقات روی آن کار شود من نمی دانم چگونه اجازه تردد به آن اتوبوس ها داده می شود .. برخی از آنها تولید سال 80 هستند و .... اتوبوس های بین شهری در شرایط غیر پاندمی نهایتا 25 نفر مجاز به مسافرگیری بودند تا در صورت حادثه احتمالی کمترین خسارت جانی را داشته باشند. اما در همین اتوبوس های تهران پرند. با اینکه یکی از محور های مخاطره آمیز تهران-ساوه تردد می کنند.. حدود پنجاه و پنج نفر در هر سفر مسافر گیری می گردد که عده ای مازاد بر این تعداد روی چهارپایه یا جلوی درب ها روی پله می نشینند... که این شرایط در صورت کوچکترین برخورد با یک کامیون که در آن محور بسیار است می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد.... ضمنا هیچ نوع نظارتی روی این اتوبوس ها به عمل آورده نمی شود .. و هیچ یک از آنها کمربند ایمنی مسافر ندارند .. بعید می دانم حتی رانندگانشان هم مدارک و دفترچه تردد داشته باشند. چون توسط راهور محور کنترل نمی گردد لطفا قبل از هر حادثه ای بررسی شود. با تشکر

من ساکن شهر پرند در استان تهران هستم. هر روز مجبورم این مسیر را برای آمدن به محل کار طی کنم واقعا در این روزهای کرونایی رفت و آمد در این مسیر بسیار سخت است و با سختی های فراوان این مسیر خطرناک را طی می کنم. از مسئولان شهری خواهش می کنم فکری به حال شهروندان کنند. با سپاس

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوس مسافربری باشگاه خبرنگاران جوان اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای بختیاری زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران گفت: ۱۰ بازار میوه و تره بار جدید در تهران افتتاح می‌شود و قصد داریم تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار دیگر در تهران احداث کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت