Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز سی‌ان‌جی با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی از این هفته اجرایی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حمید قاسمی ده‌چشمه اظهار کرد: این طرح در ادامه طرح ملی و مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر تبدیل خودروهای عمومی به دوگانه‌سوز بنزین - سی ان جی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولویت با ماشین‌های مسافربر شخصی پرمصرف است، افزود: فهرست اسامی این خودروها از جانب وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده است که می‌توانند از یارانه دولتی این طرح (حدود ۷۵ درصد هزینه تبدیل) استفاده کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند تنها با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir اقدام به ثبت‌نام  و نوبت‌گیری در کارگاه‌های تبدیل کنند.

قاسمی ده‌چشمه با اشاره به اینکه از خرداد ماه و ابتدای طرح تاکنون حدود بیش از ۲۲۰ هزار خودرو در این سایت ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۱۱۰ هزار خودرو واجد شرایط استفاده از تسهیلات طرح بوده‌اند، افزود: مالکان خودروها هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام در این سایت به آن مراجعه و نوبت دریافت کنند.

وی با تأکید بر آمادگی ۲۶۱ کارگاه‌ مجاز تأکید کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز تعداد کارگاه‌ها نیز افزایش یابد، اما ظرفیت کافی برای تبدیل خودروهای ثبت‌نامی در کشور وجود دارد.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین‌شهری و روستایی از طریق فهرستی که ازسوی وزارت کشور به وزارت نفت ارائه شده، تبدیل خواهند شد و احتمال دارد سال آینده این فرصت برای دیگر مسافربرهای شخصی نیز بر اساس اولویت پرمصرف بودن فراهم شود.

قاسمی همچنین با تأکید بر آمادگی زیرساخت‌ها در این سامانه برای دریافت اطلاعات خالص و سرعت گرفتن کار ثبت‌نام، گفت: پیمانکاران طرح نیز هم‌زمان به اطلاعات پنل این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند برای کارگاه‌ها و تأمین کالا و مباحث مالی برنامه‌ریزی کنند.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۳ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در کشور توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش این رقم تا روزانه ۴۰ میلیون مترمکعب نیز وجود دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: تبدیل به گازسوز پخش فرآورده های نفتی تبدیل خودروهای شرکت ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

حمید طریفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان اظهار کرد: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و والدین باید برای پیش ثبت‌نام الکترونیک به سامانه خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنند.

وی افزود: ابتدا پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیک انجام می‌شود پس از آن خانواده‌ها بر اساس اطلاعات ثبت شده، مستندات لازم را به مدرسه برده و به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: برای ثبت‌‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته

ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی مدارس باید همراهی کنند

وی درباره محدوده بندی مدارس با توجه به موقعیت جغرافیایی و ایجاد مشکلاتی در فصل ثبت‌نام به دلیل محدوده‌بندی مدارس بیان کرد: محدوده بندی جغرافیایی در بسیاری از مناظق کشور مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند برای برخی مدارس خاص که در مرز بین مناطق آموزشی قرار دارند طی هماهنگی با استان‌ها مقرر شد که همراهی لازم با خانواده‌ها انجام شود و تا یک شعاع خاصی از مدرسه امکان ثبت‌نام خارج از محدوده وجود داشته باشد.

ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی پس از پایان امتحانات

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در دستورالعمل ثبت‌نام که به استان‌ها ابلاغ شده است، تسهیلگری درباره محدوده جغرافیایی به صورت شعاعی از مدرسه تأکید شده است.

 وی در پایان گفت: ثبت‌نام از دانش آموزانی که والدین آنان هردو شاغل هستند، در مدرسه نزدیک به محل کار پدر یا مادر، بلامانع است و  ثبت‌نام دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی دوره ابتدایی بعد از پایان امتحانات نوبت دوم و دریافت کارنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت