Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قلعه نویی در قبال درخوسات یحیی گل محمدی برای جذب یکی از دو مدافع این تیم، خواستار جذب امید عالیشاه شده است

به نظر می رسد یحیی گل محمدی در گفتگویی که با امیر قلعه نویی داشته، خواهان جذب علیرضا ابراهیمی یا علیرضا آرتا شده است.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی به دنبال جذب یک مدافع است تا جای خالی شجاع خلیل زاده را پر کند و از این رو در گفتگویی که با امیر قلعه نویی داشته، خواهان جذب یکی از دو مدافع گل گهر سیرجان یعنی علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امیر قلعه نویی نیز به راحتی مدافعانش را از دست نداده و خواهان جذب امید عالیشاه در قبال این انتقال شده است.

موضوعی که باعث شده گل محمدی کمی تعلل کند. گل محمدی البته تاکید کرده حاضر است در قبال انتقال هر کدام از این دو مدافع آرمان رضمانی یا علی شجاعی را به گل گهر منتقل کند اما امیر قلعه نویی تمایلی به جذب این نفرات نداشته و به دنبال جذب عالیشاه است.

در این میان با توجه به حضور مهدی ترابی در نیم فصل و ترافیکی که در خط میانی سرخ ها ایجاد می شود، به نظر می رسد گل محمدی بتواند امید عالیشاه را به گل گهر فرستاده تا علیرضا آرتا یا علیرضا ابراهیمی را جذب کند اما با توجه به ارتباط بسیار صمیمانه ای که با عالیشاه دارد، بسیار بعید است با این انتقال موافقت کند.

گفتنی است در نیم فصل خلاف نقل و انتقالات ابتدای فصل، تمامی مذاکرات با خود گل محمدی است و باشگاه دخالتی در مذاکره با بازیکن ندارد.

اخبار داغ 

بغض علی کریمی به یاد انصاریان و میناوند / حسرت جادوگر برای روزهایی که نتوانست جادو کند باشگاه استقلال مردم را به مجلس فرستاد امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد جرمی متئو: به نظرم گریزمان در انتقال به بارسلونا مرتکب اشتباه شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی امیر قلعه نویی امید عالیشاه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی از کادر فنی خود خواسته تا بازی‌های لیگ برتر را مورد بررسی دقیق‌تر انجام بدهند و در این بین، برخی از مسابقات نیز با حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها، از نزدیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم به همین منظور هر هفته در یک استادیوم دیده شده که در هفته بیست و پنجم نیز دیدار جذاب و سرنوشت‌ساز هوادار و صنعت نفت را از نزدیک نظاره کرد.

قربانعلی‌پور در خصوص حضورش در ورزشگاه دستگردی در دیدار هوادار و صنعت نفت به خبرنگار ما گفت: طبق برنامه‌ای که بین مربیان تیم ملی تقسیم‌بندی می‌شود، بازی هوادار و صنعت نفت آبادان را از نزدیک مشاهده کردم تا ان‌شاالله همچنان لیگ برتر را رصد کنیم.

او در خصوص حساسیت در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: وقتی به هفته‌های بیست و پنجم به بعد می‌رسیم، نزدیکی امتیازات و حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود که این موضوع کیفیت لیگ ما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مسابقاتی با سطح بالا داریم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: نمی‌شود بگویید هیچ‌کدام از بازی‌ها حساسیت ندارد و مطمئن باشید همه مسابقات اهمیت زیادی دارند و این مسئله پویایی لیگ و کیفیت بالای فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

قربانعلی‌پور تاکید کرد: بازی‌ها را تا جایی که امکان دارد از نزدیک رصد می‌کنیم و بلافاصله از فردای همان مسابقات، گروه کادر فنی تیم ملی در ساختمان پک دور هم جمع می‌شوند و از طریق ویدئو هم بازیکنان را آنالیز می‌کنند و ان‌شاالله بهترین نفرات با نگاه ریزبینانه آقای قلعه‌نویی انتخاب خواهند شد و امیدوارم بتوانیم برای جامعه فوتبال ایران مثمر ثمر باشیم.

این عضو کادر فنی امیر قلعه‌نویی در باره پروسه جوانگرایی در تیم ملی اظهار کرد: 100 درصد این کار ادامه پیدا می‌کند و در اردوی قبلی هم جوانگرایی انجام شد. فوتبال به سن و سال نیست و به آمادگی بازیکنان بستگی دارد؛ اما پروسه‌ای تعریف کردیم و اسامی بازیکنان 25 سال به بالا، 23 تا 25 سال، 21 تا 23 سال و زیر 21 سال مشخص شده‌اند و کادر فنی تیم ملی آنها را لیست کردند تا آنالیز آنها از نظر آمادگی جسمانی، تاکتیکی و تکنیکی مورد ارزیابی قرار بگیرد و در پرونده مدنظر می‌آید و هر بازیکن نمرات خاص خود را برای حضور در اردو می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • هادی محمدی: امید عالیشاه نباید آنطور می‌زد!
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد