Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) به یکی از رهبران برجسته حماس در مورد کاندیداتوری‌اش در انتخابات پارلمانی آتی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نایف الرجوب، از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کرانه باختری و وزیر پیشین اوقاف فلسطین اظهار کرد: امروز یک گروه از نظامیان اسرائیل منزلم واقع در شهرک دورا در غرب شهر الخلیل را محاصره کرده و شروع به بازرسی آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرجوب ۶۳ ساله گفت: در ادامه یکی از افسران اطلاعاتی اسرائیل خواست با من صحبت کند، او من را از شرکت در انتخابات بر حذر داشت و تهدید کرد.

این رهبر حماس افزود: افسر اطلاعاتی اسرائیل گفت که فعالیت در زمینه انتخابات و یا کاندیدا شدن برای آن حتی در لیستی عشایری برای من ممنوع است و تنها اجازه دارم روز رای‌گیری به پای صندوق بروم و رای بدهم.

الرجوب یکی از برجسته‌ترین رهبران حماس در کرانه باختری و برادر جبریل الرجوب، عضو کمیته مرکزی جنبش آزادی‌بخش ملی فلسطین (فتح)، رقیب سیاسی اصلی حماس است.

پیشتر الرجوب در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۰۶ بالاترین آراء را در حوزه رای‌گیری شهر الخلیل به دست آورده بود.

او در دهمین دولت فلسطین به ریاست اسماعیل هنیه وزیر اوقاف و امور دینی بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رای داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته است که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح