Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ظهر سه‌شنبه در نشست فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی به منظور اجرایی کردن سند توسعه فعالیت‌های قرآنی استان تشکیل شده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های امام جمعه بوشهر در تدوین این سند فاخر افزود: سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در سال ۹۵ تصویب شد و در همان زمان مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته و به استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: در فصل ششم این سند به ضرورت روزآمدی سند اشاره و تاکید شده این سند باید هر پنج سال مورد بازنگری قرار بگیرد و نکاتی که به اقتضای گذر زمان باید در آن لحاظ شود مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام طاهری اظهار داشت: طبق این سند، بازنگری سند و پیشنهاد نقشه راه پنج ساله فعالیت‌های قرآنی، بر عهده شورای هماهنگی توسعه فعالیت‌های قرآنی گذاشته شده، اما با توجه به اینکه این شورا دیگر فعال نیست، این نگرانی در بین اصحاب قرآنی استان وجود داشت که محتوای ارزشمندی که در قالب این سند تولید شده به حاشیه رفته و روی زمین بماند و مسئولیتی که بر عهده دستگاه‌های اجرایی گذاشته شده، مورد فراموشی قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: در اولین دیداری که بنده با فعالان قرآنی استان داشتم، مطرح شد که فعالیت هوشمند و راهبردی در عرصه قرآنی باید دوباره احیا شود و اهتمام جدی‌تری هم برای اجرای آن باشد.

وی با بیان اینکه در آن جلسه، پنج کارگروه با توجه به حوزه‌های تخصصی قرآن از اساتید قرآنی استان تشکیل شد و طی جلساتی منظم، پیشنهادهای عملی را تدوین کردند، تأکید کرد: این پیشنهادها، نقشه راه عملی تحقق سند در دو مقطع سال ۱۴۰۰ و پنج ساله دوم را ترسیم کرده است.

حجت‌الاسلام طاهری ابراز داشت: پیشنهادهای این پنج کارگروه بر اساس اهداف و راهبردهایی که در سند معین شده، در صحن شورای مطرح شده و امیدواریم پیشنهادهای فعالان قرآنی مورد بررسی و تصویب شورای فرهنگ عمومی استان قرار بگیرد و در نهایت به قانون تبدیل شود.

کد خبر 5154697

منبع: مهر

کلیدواژه: قران قرآن بوشهر امام جمعه بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر محمد رضا طاهری اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا زلزله بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت شهرستان کرج کرونای انگلیسی اردبیل مشهد شهرکرد فعالیت های قرآنی قرآنی استان قرار بگیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • نخلداران استان بوشهر مراقب آفت کنه گردآلود خرما باشند
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود