Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی به دوگانه سوز CNG با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمید قاسمی ده‌چشمه، معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی به دوگانه سوز CNG با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی از این هفته اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این طرح در ادامه طرح ملی و مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر تبدیل خودرو‌های عمومی به دو گانه سوز بنزین – CNG اجرا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه اولویت برای ماشین‌های مسافربر شخصی پر مصرف است T افزود: فهرست اسامی این خودرو‌ها از جانب وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده که می‌توانند از یارانه دولتی این طرح که حدود ۷۵ درصد هزینه تبدیل است، استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای خودرو‌های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند تنها با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir اقدام به ثبت نام و نویت گیری در کارگاه‌های تبدیل نمایند.

وی با اشاره به اینکه از خرداد ماه و ابتدای طرح تاکنون حدود بیش از ۲۲۰ هزار خودرو در این سایت ثبت نام کرده اند که حدود ۱۱۰ هزار خودرو واجد شرایط استفاده از تسهیلات طرح بوده اند، افزود: مالکان خودرو‌ها هرچه سریعتر برای ثبت نام در این سایت به آن مراجعه و نوبت خود را دریافت نمایند.

قاسمی با تاکید بر آمادگی ۲۶۱ کارگاه مجاز تاکید کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز تعداد کارگاه‌ها نیز افزایش یابد، اما ظرفیت کافی برای تبدیل خودرو‌های ثبت نامی در حاضر در کشور وجود دارد.

قاسمی افزود: تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه شده، تبدیل خواهند شد و احتمال دارد در سال آینده این فرصت برای سایر مسافربر‌های شخصی نیز بر اساس اولویت پر مصرف بودن فراهم شود.

وی همچنین با تأکید بر آمادگی زیرساخت‌ها در این سامانه برای دریافت اطلاعات خالص و سرعت گرفتن کار ثبت‌نام، گفت: پیمانکاران طرح نیز هم‌زمان به اطلاعات پنل این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند برای کارگاه‌ها و تأمین کالا و مباحث مالی برنامه‌ریزی کنند.

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۲۳ میلیون مترمکعب گاز CNG در کشور توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش این رقم تا روزانه ۴۰ میلیون مترمکعب نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوگانه سوز تبدیل خودروهای مسافربر خودروهای پرمصرف مسافربر شخصی تبدیل خودرو ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • لوازم یدکی رنو
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت