Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با شکست تیم بازارهای روز کوثر اصفهان برابر سن‌ایچ ساوه، حساسیت تنها دیدار باقیمانده این تیم در مرحله نخست لیگ برتر فوتسال دوچندان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال مردان روز گذشته برگزار شد.

تنها 2 هفته به پایان مرحله نخست این رقابت‌ها باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مرحله، 3 تیم نخست هر گروه به صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند و در نهایت، قهرمان رقابت‌ها مشخص خواهد شد. 2 تیم پایانی هر گروه هم به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند و تیم‌های بازنده به لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد.

تیم بازارهای روز کوثر اصفهان که تلاش می‌کند خود را از خطر قرار گرفتن در بین 2 تیم انتهایی جدول گروه «ب» رها کند، روز گذشته در دیداری حساس به مصاف سن‌ایچ ساوه رفت اما با نتیجه نزدیک 5 بر 4 شکست خورد. با توجه به اینکه تیم کوثر اصفهان در هفته پایانی رقابت‌ها استراحت دارد، دیدار هفته آینده برابر حفاری اهواز آخرین فرصت این تیم به شمار می‌رود و شاگردان سعید رستمی باید حتماً پیروز آن دیدار باشند تا کارشان به اما و اگر نکشد.

حداقل توانایی‌مان برای سن‌ایچ کسب یک امتیاز بود

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان درباره شکست تیمش برابر سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: هر 2 تیم پتانسیل پیروزی در این دیدار را داشتند اما متأسفانه 2 اشتباه تأثیرگذار از هر 2 داور مسابقه روی گل چهارم و پنجم حریف باعث شد اختلاف تیم سن‌ایچ با ما زیاد شود و آنها این اختلاف را تا آخرین لحظات بازی هم مدیریت کردند.

سعید رستمی با بیان اینکه اشتباهات داوری قطعاً روی نتیجه مسابقه تأثیرگذار بود، افزود: تیم سن‌ایچ از معدود موقعیت‌های خود حداکثر استفاده را برد و بازیکنان ما در روزی که حداقل توانایی‌شان کسب یک امتیاز بود، متأسفانه بازی را به سن‌ایچ ساوه واگذار کردند.

روایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های سن‌ایچ ساوه و بازارهای روز کوثر اصفهانروایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های فرش آرا مشهد و بازارهای روز کوثر اصفهان

وی ادامه داد: هفته آینده بازی بسیار سختی برابر ملی حفاری در اهواز پیش رو داریم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا از آن دیدار نتیجه خوبی کسب کنیم.

اگر استرس نداشتیم راحت‌تر بازی می‌کردیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه نیز درباره پیروزی 5 بر 4 تیمش برابر تیم بازارهای کوثر اصفهان گفت: بازی بسیار سختی بود. فکر می‌کنم به دلیل اتفاقاتی که در 2 هفته اخیر افتاد و نتوانستیم در دیدارهای خود پیروز باشیم، بازیکنانم بازی را با استرس آغاز کردند.

جواد اصغری‌‌مقدم اضافه کرد: البته در بیشتر دقایق بازی جلوتر از حریف بودیم و به گل هم می‌رسیدیم. فکر می‌کنم اگر این استرس وجود نداشت راحت‌تر بازی می‌کردیم. خوشبختانه موفق شدیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کرده و صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کنیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک گفته و به بازیکنان تیم کوثر اصفهان نیز خسته‌نباشید می‌گویم. حریف تیم قابل‌احترامی بود و پا به پای ما جنگید و در نهایت توانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه درباره داوری این دیدار بیان کرد: فکر می‌کنم داوری مشکلی نداشت و با اینکه داوران چندان اسم و رسم‌دار نبودند شاهد داوری بسیار خوبی بودیم.

به گزارش تسنیم، در جدول گروه «ب» لیگ برتر فوتسال مردان تیم‌های مس سونگون، فرش‌آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه به ترتیب با 23، 20 و 19 امتیاز از 10 دیدار در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم راگا تهران با 14 امتیاز چهارم است. همچنین تیم بازارهای کوثر اصفهان با 11 امتیاز از 11 بازی، حفاری اهواز با 10 امتیاز از 10 مسابقه و تیم ایمان شیراز با 2 امتیاز از 9 بازی در رده‌های پنجم تا هفتم ایستاده‌اند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال روز شنبه 9 اسفندماه برگزار می‌شود و تیم بازارهای روز کوثر اصفهان از ساعت 15 مهمان حفاری اهواز است.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای سن ایچ ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول