Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فرهنگسرای اندیشه از طراحی و اجرای ویژه برنامه «ساحل آرامش» با محوریت بازخوانی بیانات رهبری و تبیین آن خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر امین‌زاده، رئیس فرهنگسرای اندیشه توجه و دقت ویژه به منویات رهبر فرزانه انقلاب را یکی از موضوعات مهم در برون رفت از مشکلات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی دانست و گفت: منویات و نکات مورد اشاره مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها و بیانات ایشان همواره دارای پیام‌های مهم داخلی و بین‌المللی است که هر کدام می‌تواند چراغ راهی برای حل مشکلات در دست مسئولین و تمامی آحاد مردم کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: همان‌طور که در دهه‌های اخیر بارها دیده‌ایم، تدابیر و رهنمودهای  رهبر فرزانه انقلاب خصوصاً در برهه‌های حساس، کشور را از بسیاری از اتفاقات نجات داده و سبب پیشرفت چشمگیر در تمام حوزه‌ها شده است. با این حال بخشی از این نکات راهگشا مورد غفلت قرار گرفته و به دست فراموشی سپرده شده است. 

رئیس فرهنگسرای اندیشه از طراحی و اجرای ویژه برنامه‌ای در راستای شناخت و تبیین تدابیر رهبری خبر داد و گفت: در این شرایط، توجه هر چه بیشتر به این بیانات، بازخوانی آنها و تبیین‌شان برای آحاد مردم یکی از مسئولیت‌های مهم به دوش نهادهای فرهنگی است. فرهنگسرای اندیشه با تکیه بر سیاست‌ کلی خود و مقوله اندیشه‌ورزی تلاش کرده است تا به شیوه‌ای تأثیرگذارتر از گذشته به بازخوانی منویات رهبر انقلاب و تبیین آنها بپردازد. به همین منظور ویژه برنامه «ساحل آرامش» را در ابعادی گسترده طراحی و اجرا کرده است. 

امین‌زاده تأکید کرد: این برنامه تلاش دارد تا ضمن بازخوانی سخنان رهبر انقلاب، نکات کلیدی و استراتژیک موجود در آن که می‌تواند کشور را از بسیاری از بلاها در امان نگه دارد را بیان کرده و با تکیه بر آینده‌نگری در سخنان رهبری، موارد مغفول مانده را بازخوانی کند. 

مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 با اشاره به اهداف کلی این برنامه گفت: اصلی‌ترین اهداف این برنامه که در فضای مجازی پخش می‌شود، دو موضوع است؛ اولی بازخوانی و تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از منظر رهبری است که در این بخش با مروری بر پیام‌های نهفته در سخنرانی‌ها، بیانات و تذکرات رهبری، نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد و تاکنون مغفول مانده یادآوری می‌شود و هدف دوم نیز معرفی ظرفیت‌ها و امکاناتی است که بر پایه آنها می‌توان به آینده‌ای نورانی و متعالی دست پیدا کرد. 

رئیس فرهنگسرای اندیشه خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «ساحل آرامش» در دو قالب عکس نوشته و ویدئوکلیپ آماده شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این تولیدات برخی از موانع درونی و بیرونی و وظایف افراد برای انجام مسئولیت‌های مغفول مانده یادآوری می‌شود. 

«دل‌داری» شعر عاشقانه‌ای دور از فضای "ارباب و رعیتی" و "افراط در جنسیت" است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کلیدواژه های بیانات مقام معظم رهبری کلیدواژه های بیانات مقام معظم رهبری رئیس فرهنگسرای اندیشه ویژه برنامه ساحل آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ویژه‌برنامه «ساغر شکسته» یادمان هنرمند فقید شایان یزدی‌زاده نوازنده و مدرس تمبک، دف و سازهای کوبه‌ای ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جسخنرانی مهران امیراصلانی نوازنده و مدرس موسیقی، نمایش مستندی از زندگی شایان یزدی‌زاده و نمایش کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی از بخش‌های این برنامه است.

گروه‌نوازی تمبک، گروه «زمان» به سرپرستی محمود جعفری، هم نوازی و ساز و آواز مظفر شفیعی (آواز)، سعید آذرنوش (تار)، امین پرویززاده (کمانچه)، هم نوازی و ساز و آواز پوریا اخواص (کمانچه و آواز)، نازنین پدر ثانی (تمبک)، امیر طاهری (سه‌تار)، تک نوازی تار توسط پانیذ مجاهدنیا، همنوازی و ساز و آواز یمین غفاری (تار)، سعید فهیمی (نی)، مهران امیراصلانی (تمبک)، حسین علیشاپور (آواز) اجراهای موسیقایی این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.

شایان یزدی‌زاده (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۶ و درگذشته در یکم فروردین ۱۴۰۳) نوازندگی را از ۱۰ سالگی با ساز تمبک آغاز کرد و زیر نظر استادانی همچون مهران امیراصلانی، کامبیز گنجه‌ای، پژمان حدادی و ارژنگ کامکار به فراگیری این ساز پرداخت و از سال ۱۳۸۵ ساز تار را نزد عرفان گنجه‌ای و آیدین علیانسب فرا گرفت.

این هنرمند فقید با گروه‌های مختلفی از جمله آوای رود، بیان(شورانگیز)، باشا و ایل به عنوان نوازنده تمبک همکاری داشته و کنسرت‌های متعددی با علیرضا قربانی، سالار عقیلی، سینا سرلک و علی رستمیان اجرا کرده است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6090251 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد