Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:37:05 GMT

۲۲خیر مدرسه ساز قزوینی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۲۶۸۸

۲۲خیر مدرسه ساز قزوینی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در این مراسم گفت: خیرین مدرساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در توسعه و تجهیز مدارس هستند.
عسگرعلی جوانبخت با اشاره به اینکه هر ساله مراسم تجلیل از خیران در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی ۲۲ جشنواره خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر کشور به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز یک هزار نفر از خیرین کشور تجلیل می شوند،اظهار داشت: از این تعداد ۲۲ نفر از خیرین مدرسه ساز  استان قزوین هستند که ۵۷ میلیارد تومان در سال ۹۹  در ساخت مدرسه مشارکت داشته اند.
جوانبخت با بیان اینکه نیمی از مدارس استان قزوین با مشارکت خیرین ساخته شده است،تصربح کرد: هم اکنون ۵۰۰ نفر خیر  مدرسه ساز به صورت مستقیم و ۱۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان قزوبن در مدرسه سازی فعال هستند.
این مسوول اضافه کرد: امسال ۳۶ طرح مدرسه سازی در دست اقدام است که از این تعداد ۲۶ پروژه توسط خیران مدرسه ساز با ۱۹۷ کلاس درس و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
وی یاد آور شد: امسال خیرین مدرسه ۲۵۰ میلیارد ریال در امر مدرسه سازی تعهد کرده‌اند که بیش از ۱۰۰ درصد آن محقق شده و بخش عظیمی از نیاز فضای آموزشی استان تامین می شود.
استان قزوین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است.  

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین قزوین خیران مدرسه ساز مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین قزوین سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین قزوین خیران مدرسه ساز مدرسه سازی اخبار کنکور استان قزوین مدرسه سازی مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش