Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» کتاب «مهتاب بی تاب» و پایان نامه‌ای با موضوع تاثیر داعش بر تمدن اسلامی از چهارمحال و بختیاری رتبه ملی کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: با هدف تبیین نقش روحانیون در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رونمایی از کتاب جهادگران سلامت در چهارمحال و بختیاری

ذوالفقاری افزود: در طی برگزاری این جشنواره اسناد و مدارک متعددی درباره نقش روحانیت در مبارزات قبل از انقلاب و سال‌های پیروزی انقلاب جمع آوری شد که برای تدوین و نگارش در اختیار نویسندگان این حوزه قرار گرفت.

او با بیان اینکه ۱۶۸ روحانی چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها اعزام شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱ روحانی به فیض شهادت نائل آمدند که نقش محوری روحانیون در سال‌های حساس انقلاب را اثبات می‌کند.

ذوالفقاری ادامه داد: در نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» ۸۵ اثر از هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال جاری به همت نویسندگان و ناشران استان ۵۳ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نگارش و به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پرچمداران انقلاب اسلامی پرچمداران انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • تجلیل از ۴۰ خیرمدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • عرضه روایتی از هشت سال دفاع مقدس در قالب رمان
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران