Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرد مورد نظر دولت آمریکا برای پست معاونت وزارت خزانه داری این کشور جوانی ۳۹ ساله است که با شعار تحریم به دنبال فشار به رقبا و دشمنان ایالات متحده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، سناتورهای آمریکایی قرار است امروز (سه شنبه) با شنیدن نظرات گریل ولی آدیمو، فرد شماره دو جو بایدن برای حضور در وزارت خزانه داری آمریکا تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نظر می رسد یکی از موضوعات اصلی مورد نظر سناتورهای آمریکایی موضع آدیمو در قبال چین و سیاستهای وی برای تقابل با نفوذ پکن است.

به نظر می رسد آدیمو در جلسه استماع قصد دارد موضع سرسختی در قبال چین داشته باشد و وعده مبارزه با آنچه آنها "اقدامات اقتصادی ناعادلانه" پکن می خوانند، بدهد. یکی از راهکارهای مد نظر وی برای دستیابی به این هدف تلاش برای کاهش عدم برابری اقتصادی در داخل آمریکاست.

درصورتی که آدیموی 39 ساله موفق به کسب رای اعتماد و حضور به عنوان معاون وزارت خزانه داری آمریکا شود، وی نقش مهمی در شکل گیری سیاستهای اقتصادی آمریکا از جمله قوانین مالی داخلی و همچنین تحریم علیه دولت‌های خارجی خواهد داشت.

آدیمو اولین معاون سیاهپوست وزارت خزانه داری آمریکاست که سابقه فعالیت به عنوان مشاور اقتصادی باراک اوباما و پست های مهم در وزارت خزانه داری را در رزومه دارد.

یکی از شعارهای اصلی آدیمو تلاش برای همکاری با متحدان و کنگره در راستای مقابله با کشورهایی است که به دنبال "تهدید امنیت ملی و اقتصادی" آمریکا با استفاده از ابزارهایی مانند تحریم ها است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوزف بایدن اخبار چین اخبار آمریکا جوزف بایدن اخبار چین اخبار آمریکا خزانه داری آمریکا وزارت خزانه داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی کشور در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز شعار مقام معظم رهبری موضوع صنایع‌دستی را بیش از همه دربردارد، گفت: صنایع‌دستی اقتصادی کاملا وابسته به مردم است و می‌تواند شعار سال و فرامین رهبری را به طور خاص پوشش دهد.

او با تاکید بر اینکه حمایت از این حوزه خصوصا در زمینه صادرات مهم است، گفت: اگر در مباحث متعدد از حمایت‌های مالی و معنوی بتوانیم حمایت دولت و سایر دستگاه‌ها را داشته باشیم، می‌توانیم به تحقق شعار سال کمک کنیم.

معاون صنایع‌دستی کشور با بیان اینکه بازارچه‌های صنایع‌دستی و تکمیل زنجیره ارزش جزو مباحث مهم است، گفت: تکمیل زنجیره ارزش را حمایت کنید تا بتوانیم با ارتقای جایگاه صنایع‌دستی جهش تولید را با مشارکت مردم رقم بزنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها

  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد