Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند رسول خطیبی پس از مراسم معارفه خود در تمرین تراکتوری ها حاضر شده بود امروز رسما اولین تمرین جدی با این تیم را به انجام رساند

به گزارش طرفداری، رسول خطیبی امروز به همراه بازیکنان جدیدش در ورزشگاه اختصاصی تراکتوری ها به تمرین پرداخت. تمرینی که همه بازیکنان بزرگ این تیم در آن حضور داشتند و به همراه دلیل از جذابیت ویژه ای برخوردار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این تمرین به صحبت های مسعود شجاعی و رسول خطیبی بر می گردد که در دقایقی از تمرین انجام شد.

پیمان بابایی، بازیکن مورد نظر تراکتوری ها که روز قبل به صورت رسمی به این تیم پیوست امروز در اولین تمرین با تراکتوری ها حضور یافت.

اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به همراه مسعود شجاعی سه کاپیتان تراکتوری ها هستند که هر سه امروز در تمرین ابتدایی آقا رسول حضور پیدا کردند.

اخبار داغ 

امیر قلعه نویی امید عالیشاه را خواست، پرسپولیس آرمان رمضانی یا علی شجاعی را پیشنهاد داد استقلال با ارزش ترین تیم لیگ، پرسپولیس با ترابی، با ارزش ترین خط حمله امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد ورزشگاهی که دیگر باعث وحشت رقبا نیست؛ سقوط آنفیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تراکتوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند