Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی طرقبه‌شاندیز از دستگیری سارق حرفه‌ای وسایل و اموال مردم در باغ‌ویلاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ بهنام اویسی اظهارکرد: در پی گزارشاتی مبنی بر سرقت تانکرهای آب مزارع و باغات شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز افزود: تیم‌های تجسس بخش انتظامی شاندیز، پس از بررسی و تجزیه تحلیل سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی و دستگیری یک متهم در این رابطه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در تشریح جزئیات سرقت تانکرهای آب با شگرد خاص، بیان کرد: متهم از تانکرهای موجود در باغات عکس می‌گرفت و با جست‌وجو در سایت آگهی کسب و کار «دیوار» طعمه‌های خود را در باغات اطراف شناسایی و اقدام به درج آگهی فروش تانکرهای مستعمل می‌کرد و خریداران با وی تماس می‌گرفتند و در خرید تانکرهای آب به توافق می‌رسیدند. اویسی تصریح‌کرد: متهم با همین شگرد از طریق سایت «دیوار» با راننده جرثقیل تماس گرفته و آنان را برای حمل تانکرهای آب اعزام کرده، راننده جرثقیل هم بدون اینکه از سرقت اطلاعی داشته باشد، تانکرها را بارگیری و به خریدار تحویل و هزینه حمل آن را از خریدار دریافت می‌کرده است. وی با اشاره به اینکه متهم پس از آزادی از زندان دوباره دست به سرقت زده و روش سرقت خود را تغییر داده است، گفت: این‌بار خریدار در محل حضور پیدا کرده و سارق، تانکر را به خریدار نشان داده و در مورد قیمت آن به توافق رسیدند و خریدار بدون اطلاع از اصل ماجرا تانکر را با استفاده از جرثقیل از باغ خارج کرد. فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد پول‌ها به حساب و شماره کارت یک خانم که مادر متهم است، واریز شده که با این شگرد تاکنون ۸ تانکر آب به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته است. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرقبه شاندیز تیم تجسس طرقبه شاندیز تانکرهای آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه