Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:04:41 GMT

دیدار با سایپا سطح والیبال ایران را نشان داد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۳۶۹۹

دیدار با سایپا سطح والیبال ایران را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، در بازی نخست مرحله پلی آف تیم‌های سیرجان و سایپا امروز از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان تیم سیرجان موفق شد در یک دیدار نزدیک و نفس گیر با نتیجه سه بر دو پیروز شود.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم سیرجان پس از پیروزی تیمش گفت: سطح والیبال ایران را بازی امروز نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری بی نظیر بود و هر کسی این بازی را ببیند متوجه خواهد شد که بی دلیل نیست تیم ملی والیبال ایران در جایگاه هشتم جهان قرار دارد. رقابت‌های لیگ تازه در مرحله پلی آف خودش را نشان داد.

وی در ادامه تأکید کرد: به تیم سایپا تبریک می گویم. همچنین به بازیکنان خودم که با جان و دل بازی کردند. هنوز اتفاقی رخ نداده، تمام تمرکز خود را بر بازی روز پنجشنبه خواهیم گذاشت. اگر در مرحله مقدماتی برای هر پیروزی یک ساعت خوشحال بودیم، برای پیروزی امروز یک دقیقه خوشحالی کافی است.

تندروان درباره عصبانیتش در انتهای بازی گفت: عصبانی نشدم. سوءتفاهم رخ داد. می‌خواستم به تیم مقابل خسته نباشید بگویم و سوءتفاهمی پیش آمد.

کد خبر 5154791 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم سایپا لیگ برتر والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی هندبال هیات فوتبال استان تهران علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های یاستربسکی از لهستان و ترنتینو از ایتالیا برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی با آمادگی کامل به این مسابقه پا خواهند گذاشت. این تیم در لیگ داخلی خود قهرمان شده و با ستاره هایی همچون بنجامین تونیوتی، توماژ فورنال، ژان پاتری، یوری گلایدر، نوربرت هوبر و پوپفیژاک به دنبال کار نیمه تمام خود در اروپا است. یاستربسکی فصل قبل با شکست برابر زاکسا نایب قهرمان شد و حالا به دنبال اولین قهرمانی است. 

از طرف دیگر تیم ترنتینو ایتالیا با سرمربیگری فابیو سولی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نتوانسته از لیگ داخلی به دست بیاورد، امیدوار است با قهرمانی در این تورنمنت شانس حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. مصدوم بزرگ این تیم برای بازی فینال ریکاردو اسبرتولی کاپیتان و پاسور این تیم است که نبودش ضربه مهلکی به این باشگاه زده است. اما این تیم ستاره های دیگری همچون الکساندر میکلتو، کمیل ریچلیکی، دنیل لاویا، یان کوزامرنیک و مارکو پودراشکانین را نیز دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند.

ترنتینو تا کنون سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است و فردا شب در سالن آنتالیا اسپور ترکیه به دنبال چهارمین آن خواهد بود. 

این دیدار فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود که به صورت زنده از آنتن پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳