Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:00:53 GMT

«گلریزان ملی» برای حامی یابی یتیمان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۳۹۸۴

«گلریزان ملی» برای حامی یابی یتیمان

رئیس کمیته امداد گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان از کمکهای مردم به یتیمان در قالب طرح اکرام صورت گرفت که امسال پیش بینی مان این است که عدد به ۱۴۰۰ میلیاردتومان برسد. 

به گزارش ایسنا، بختیاری در حاشیه برنامه گلریزان ملی با بیان اینکه وضعیت یتیمان بحث بسیار مهمی است افزود: کمیته امداد کارهای ارزشمندی را انجام داده از جمله طرحی را انجام داده که بسیار موفق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که برای انتخاب یتیم یا محسنین مایل باشند می توانند وارد سایت ekram.emdad.ir شوند و یتیم را انتخاب کنند اما تجربه ما نشان داده این کافی نیست.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این مراسم برگزار شد تا تلاش کنیم با کمک صدا و سیما، مسئولان، بانکها و شرکتهای بزرگ با توجه به مسئولیت‌های اجتماعیشان بودجه هایی دارند، تدبیری انجام دهیم که یتیمی بدون حامی در کشور نباشد لذا مراسمی امروز در آستانه میلاد پر نور مولی الموحدین آقا علی ابن ابیطالب برگزار شد که امیدوارم جشنِ نداشتن یتیم بدون حامی را در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۴۸ هزار یتیم اکنون تحت پوشش طرح اکرام کمیته امداد هستند گفت: بیش از ۲۵۰ هزار محسنین داریم که تحت پوشش کمیته امداد هستند. 

رییس کمیته امداد یادآور شد: در طرح اکرام سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی به یتیمان در رابطه با طرح اکرام جمع آوری شد که امسال پیش بینی مان این است که عدد به ۱۴۰۰ میلیاردتومان برسد. 

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايتام کمیته امداد امام خمینی جشن گلريزان کمیته امداد طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی