Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:08:50 GMT

ساخت یک کلاس درسی در روز پس از زلزله سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۰۲۹

ساخت یک کلاس درسی در روز پس از زلزله سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور استاندار و جمعی از مسئولین کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مجید یزدان پناه در این مراسم با اشاره به تخریب ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درسی در زلزله آبان ماه سال ۹۶ شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: مدارسی که با کمک خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ساخته شده بود در زلزله مذکور نه تنها تخریب نشد، بلکه مکان امنی برای زلزله زدگان و سپس سیل زدگان در شرایط بحرانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری خیرین مدرسه ساز پس از زلزله آبان ماه ۹۶ شهرستان سرپل ذهاب از مرز ساخت یک کلاس درس در روز گذشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خیرین در راستای ارتقا آموزش و کمک به آن در استان کرمانشاه از هیچ کمکی دریغ نکردند، به طوری که در زمان وقوع زلزله و سیل با اهدا مواد خوراکی، تبلت، گوشی هوشمند و سایر لوازم مورد نیاز دانش آموزان یاری‌گر آن‌ها شدند.

کد خبر 5154768

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه زلزله کرمانشاه ۹۶ استانداری کرمانشاه خیرین مدرسه ساز جشنواره خیرین مدرسه ساز تبلت آموزش و پرورش ویروس کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز سی سخت شهرستان کرج کرونای انگلیسی اردبیل مشهد شهرکرد استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس