Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:48:30 GMT

یک کامیون در اتش سوخت

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۳۱۴

یک کامیون در اتش سوخت

یک دستگاه کامیون در در جاده ساری به کیاسر طعمه حریق شد.

به گزارش ایمنا، نادربیکی سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری گفت: حادثه آتش سوزی خودروی کامیون واقع در جاده ساری به کیاسر در بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله دو دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاه پنج و یک به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه واقع در روبروی شرکت صنایع چوب و کاغذ در یک مکانی که خودروها در آن پارک بوده رخ داده است، افزود: آتش نشانان در محل حادثه انبوهی از شعله‌های آتش خودروی کامیون که به دو دستگاه کامیون مجاور آن نیز سرایت کرده بود را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

سرپرست ایستگاه ۵ آتش نشانی ساری گفت: متأسفانه در اثر این حادثه یک خودرو در آتش سوخت و به دو خودروی مجاور نیز خسارت وارد شد.

نادربیکی افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: رکنا

کد خبر 477153

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جاده خسارت ساری كاميون کامیون داران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر