Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی تیراندازی در مرز سراوان، معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح این حادثه اظهار داشت: این حادثه ساعت ۸ صبح دیروز در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌بر‌ها در آن طرف مرز رخ داد که با تیراندازی افراد ناشناس یک نفر از سوخت‌بر‌ها کشته شد و تعدادی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی مرعشی افزود: گذرگاه‌های قانونی و مشخص‌شده توسط خود مردم محلی برای استفاده از طرح رزاق و سهمیه سوخت واگذارشده به آن‌ها ساماندهی شده است و همه باید به رعایت قانون و روند اجرای آن و تردد در مرز‌ها احترام بگزارند.

وی با بیان اینکه با تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان، درگیری مرزی به‌وجود آمد که در این درگیری ۲ نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

وی با ابراز اینکه "تجمع افراد سوخت‌بر در گذرگاه مرزی و عدم خویشتن‌داری آنان، سبب هجوم و حمله صبح امروز به پاسگاه مرزی کشورمان شده است"، گفت: با حمله افراد به پاسگاه مرزی و سوء‌استفاده برخی سودجویان سوخت‌بر با آتش زدن یک دستگاه موتورسیکلت، اقدام به سنگ‌پرانی به‌سمت پاسگاه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

ضدانقلاب دوباره نگران تروریست‌ها شد + تصاویر

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان "بعد از این ماجرا با معتمدان محلی صحبت کردیم و موضوع تحت کنترل در آمد"، ادامه داد:، اما امروز باز عده‌ای در فضای مجازی مردم را برای تجمع تحریک می‌کردند که باز عده‌ای به‌سمت فرمانداری حمله کردند و با شکستن شیشه‌های فرمانداری متفرق شدند.

مرعشی به تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش‌الظلم با پخش کلیپی در خصوص زیرسؤال بردن طرح رزاق اشاره کرد و گفت: گروهک‌های ضد‌انقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زده‌اند.

وی ضمن محکوم کردن حمله برخی افراد سودجو به فرمانداری شهرستان سراوان اضافه کرد: طرح رزاق یک طرح کارشناسی‌شده و قانونی است که فقط با مشارکت مردم تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروهک تروریستی جیش الظلم درگیری سراوان گروهک تروریستی جیش الظلم مرز سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات

فرمانده مرزبانی کردستان گفت: استواریکم جلال اعتماد، که ۲ روز قبل بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، بامداد امروز شنبه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش مشرق، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم «جلال اعتماد» اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم «جلال اعتماد» متأهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد