Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@20:53:33 GMT

ضد حال بزرگ باشگاه ذوب آهن به استقلال

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۵۲۶

ضد حال بزرگ باشگاه ذوب آهن به استقلال

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: علی دشتی خواهان جدایی از این تیم است، اما این باشگاه به میلاد جهانی اجازه جدایی نمی‌دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با شبکه دوم درخصوص وضعیت ذوب‌آهن گفت:

چند دلیل باعث این عدم نتیجه‌گیری شد. تعدادی از بازیکنان خوب سال‌های گذشته را از دست دادیم و جایگزینی این بازیکنان می توانست تبعات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان جوان و جایگزین، برای هماهنگی، نیاز به زمان داشتند. یکی دیگر از مسائل، بحث داوری بود که خیلی به ما لطمه زد.

وی گفت:

عدم هماهنگی باعث شد تا تیم ما در نیم فصل نخست و در اوایل کار، نتایج خوبی نگیرد. اواخر نیم فصل شرایط کمی بهتر شد و فوتبال بهتری انجام می‌دادیم اما جایگاهمان خوب نبود و به همین دلیل کادرفنی ما تغییر کرد و مجتبی حسینی به ذوب‌آهن پیوستند. اکنون تیم به خوبی در حال تمرین است و مربی با وضعیت تیم آشنا شود. اگر حسینی بازیکن جانشینی را برای بازیکنان موجود بخواهد، تا جایی که توان باشگاه اجازه بدهد، بازیکنان مدنظر مربی را به خدمت می‌گیریم تا ان شالله در نیم فصل دوم وضعیت بهتری داشته باشیم.

او درباره علت انتخاب و جدایی رحمان رضایی گفت:

زمان انتخاب او من عضو هیئت مدیره نبودم. دلیل انتخاب رحمان رضایی به دلیل این بوده است که فوتبالیست خوبی بوده و در ایتالیا بازی کرده است. من فکر می‌کنم هیئت مدیره جدید فرصت خیلی خوبی به ایشان داده شد. با وجود کسب نتایج غیر قابل قبول، ۱۴ هفته به ایشان فرصت داده شد. ولی جایگاه تیم به نوعی بود که هیئت مدیره تصمیم گرفت تغییراتی را ایجاد کند.

کربکندی در مورد اینکه آیا در مسائل فنی به رحمان رضایی کمکی می کرده است یا خیر، توضیح داد:

من به او این پیشنهاد را داده بودم که اگر به تجربه بنده نیازی داشته باشد، حاضرم به او کمک کنم ولی ایشان هیچ موقع به مشورت با من احساس نیاز نکرد و من نیز تلاشی نکردم که چیزی را به رحمان رضایی تحمیل کنم.

سخنگوی ذوب‌آهن درخصوص اختلافاتش با رحمان رضایی نیز گفت:

نمی‌خواهم به مسائل گذشته برگردم. او مصاحبه‌ای انجام دادد که حرفه‌ای نبود و خیلی از واقعیت‌ها را زیر پا گذاشته بودند و در آن مصاحبه‌ها بی اخلاقی رخ داده بود. ولی به دلیل اینکه من عضو هیئت مدیره بودم و دلیلی نداشت با بحث‌های رو در رو بخواهم به تیم لطمه بزنم و من جواب او را ندادم چرا که این مسئله به ذوب‌آهن کمکی نمی کرد و تیم را بیشتر به حاشیه می‌داد و من ترجیح دادم در این زمینه سکوت کنم.

وی درباره اینکه آیا مجتبی حسینی لیست خریدی را در اختیار این باشگاه قرار داده است، پاسخ داد:

ایشان در تمام خطوط نیاز به بازیکن دارد ولی با تمرینات مرتبی که انجام می‌دهد، در هر پستی درخواست جذب یک یا دو بازیکن را داده‌اند و باید ببینیم چه بازیکنانی آزاد هستند و چه کسانی را می‌توانیم جذب کنیم.

او در مورد درخواست جدایی علی دشتی نیز توضیح داد:

دشتی خواهان جدایی است ولی ما از باشگاهی که قصد جذب او را داشته باشد، نامه ای دریافت نکرده‌ایم که بخواهیم با بازیکن دیگری جایگزین کنیم یا موافقت کنیم. ایشان به ماندن علاقه‌ای ندارد. او رفتارهای غیرحرفه‌ای داشته است مثلا تمرینات را خوب انجام نمی‌داده یا به بیماری تمارض می‌کرده است. ولی به هر شکل ما منتظریم که آیا او درخواستی از باشگاه‌های دیگری دارد که با بازیکن دیگری جایگزین کنیم یا به او اجازه جدایی بدهیم.

کربکندی در پایان درباره شایعات جدایی میلاد جهانی و حضور او در استقلال گفت:

این بازیکن با ما قرارداد دارد و با شرایطی که داریم، با جدایی بازیکن خوبی مانند میلاد جهانی موافقت نمی‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دشتی میلاد جهانی رسول کربکندی علی دشتی میلاد جهانی رحمان رضایی هیئت مدیره ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شگفتی از دستمزد میلیون دلاری بازیکن سابق استقلال
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!