Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 تنها دو روز پس از آنکه یکی از موتورهای هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ بر فراز شهر دنور آمریکا منفجر شد، این بار هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ پرواز خطوط هوایی دلتا به دلیل خطر بالقوه نقص فنی یکی از موتورهای این هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، هواپیمای بوئینگ 757 پرواز خطوط هوایی دلتا که روز دوشنبه از شهر آتلانتای آمریکا به سمت سیاتل در حرکت بود به دلیل خطر بالقوه نقص فنی یکی از موتورهای این هواپیما در شهر سالت لیک مجبور به فرود اضطراری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دلتا به فاکس نیوز گفت: پرواز 2123 "در فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی" بدون هیچ گونه حادثه ای به زمین نشست و با استفاده از نیروی محرکه خود تا گیت مسافران را هدایت کرد.

این شرکت هواپیمایی افزود: ما در تلاش هستیم تا با یک پرواز دیگر مسافران را به مقصد برسانیم. ما از هرگونه تأخیر و مشکل پیش آمده عذرخواهی می کنیم.

به گفته رسانه های آمریکایی، 128 نفر سوار بر این هواپیمای بوئینگ 757 بودند و هیچ گونه جراحتی گزارش نشده است.

فرود اضطراری این هواپیمای بوئینگ فقط چند روز پس از آن صورت گرفت که موتور یک هواپیمای بوئینگ 777 که از دنور به هونولولو سفر می کرد، منفجر شد و مجبور به فرود اضطراری شد.

پرواز 328 خطوط هوایی یونایتد پس از آنکه موتور سمت راست آن از کار افتاد و در شعله های آتش شعله ور شد، به سرعت ارتفاع خود را از دست داد و قطعات عظیمی از محفظه موتور و قطعات فایبرگلاس آن به محله های شمالی کلرادو سقوط کرد.

 مقامات اعلام کردند که از میان 231 مسافر و 10 خدمه موجود در این هواپیما یا محوطه ای که قطعات آنجا سقوط کرده، هیچ مصدومی گزارش نشده است.

تحقیقات مربوط به این حادثه توسط شورای ملی ایمنی حمل و نقل ملی آمریکا در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بوئینگ 777 هواپیمای بوئینگ فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی