Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:40:30 GMT

لواندوفسکی و تمجید ویژه از برنده کفش طلا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۶۰۳

لواندوفسکی و تمجید ویژه از برنده کفش طلا

رابرت لواندوفسکی، گلزن لهستانی بایرن مونیخ مدعی شد موفقیت های گذشته در مسیر آینده اهمیتی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی فصل قبل علیرغم گلزنی های متوالی در نهایت کورس کسب عنوان کفش طلایی را به چیرو ایموبیله واگذار کرد و در رده دوم قرار گرفت. حالا لاتزیو و بایرن مونیخ امشب در ایتالیا و در لیگ قهرمانان به مصاف هم می روند و رابرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با چیرو ایموبیله صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "برای ما مهم نیست در گذشته چه عناوینی بدست آورده ایم. البته ما برای کسب این افتخارات خوشحالیم، اما آنها که کمی فوتبال بازی کرده باشند نیز می دانند نمی توانید روی گذشته حساب باز کنید و باید به فکر عملکرد فعلی خود باشید. این تفاوت ذهنیت ما است. برای ما مهم نیست مقابل کدام تیم، چه مدت یا در کدام دقایق از مسابقه بازی می کنیم، همیشه آینده نگر بوده و سعی در گلزنی دوباره داریم.

 

 

ما بازیکنان بسیار جوان و تعداد معدودی هم با تجربه و کمی مسن تر داریم که البته سن آنها خیلی هم زیاد نیست و به نظر من این یک ترکیب فوق العاده است. هنگام جلسات تمرینی زیر نظر هانسی فلیک همه چیز، چه خوب و چه بد در بازی های خود مرور را می کنیم. ما می توانیم تغییر پیدا کرده و سعی کنیم در بازی های بعدی بهتر عمل کنیم.

 

رویارویی چیرو ایموبیله؟ او در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان سری A است. ایموبیله قائر است می تواند گلهای زیادی برای لاتزیو به ثمر برساند و نه تنها به علت گلزنی هایش، بلکه به دلیل کیفیت و مهارتی که دارد شاید مهمترین بازیکن لاتزیو باشد."

ایموبیله لاتزیو روبرت لواندوفسکی سویا بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایموبیله لاتزیو روبرت لواندوفسکی سویا بایرن مونیخ رابرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • کمک بایرن به کین