Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک به حساب بازیکنان و کادرفنی خود درصدی از مبالغ قراردادشان را پرداختند اما سوال اصلی اینجاست که چرا این تصمیم دو روز بعد از جدایی سرمربی سابق این تیم یعنی رسول خطیبی اتفاق افتاد

به گزارش طرفداری، باشگاه آلومینیوم اراک را می توان یکی از پرخبرترین تیم های لیگ برتری در روزهای اخیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قول و قراری که مسئولان باشگاه مبنی پرداخت قسمتی از مبالغ قراردادها به بازیکنان و کادر فنی داده بودند عملی نشد تا به دنبال آن رسول خطیبی، سرمربی این تیم از جمع آلومینیومی ها جدا شود و به تیم محبوب خود یعنی تراکتور بپیوندد، اتفاقی که باعث شد تا زمزمه هایی مبنی بر جدایی تعدادی از مربیان و بازیکنان دیگر این تیم به گوش برسد.

پس از این اتفاق، روز گذشته مسئولان این باشگاه با واریز 25 درصد از مبالغ قید شده در قراردادها، توانست میزان دریافتی بازیکنان و مربیان تیم اراکی را 50 درصد از کل قراردادها برساند و پس از آن نیز مسئولان باشگاه با انتشار اطلاعیه ای به توضیح درباره اتفاقات اخیر تیم پرداختند.

اراکی ها در بیانیه خود به دو نکته مهم اشاره کردند که با یکدیگر آن دو را مرور می کنیم:

اول اینکه گفته شده جدایی رسول خطیبی بدون هماهنگی با باشگاه بوده و به همین دلیل تیم آلومینیوم در حوزه انتقال این مربی به تراکتور از حق و حقوق خود کوتاه نخواهد آمد!

دوم اینکه در این اطلاعیه آمده قرارداد بازیکنان و کادرفنی را از نظر پرداختی به 50 درصد از مبالغ موجود در قراردادها رسیده است تا دیگر هیچ جدایی بدون هماهنگی با باشگاه اتفاق نیفتد.

با احتساب این دو بند از اطلاعیه اراکی ها مشخص است که آنها تصمیم دارند به همه اعضای حاضر در تیم اولتیماتوم دهند که بدون رضایت نمی توانند جدا شوند و به همین دلیل میزبان پرداختی را نیز به عدد 50 درصد رساندند اما نکته عجیبی که در این باره وجود دارد این است که مسئولان تیم اراکی که اینقدر راحت و حرفه ای بلد بودند راه خروج از باشگاه را ببندند چرا تاکنون این کار را نکردند؟ چرا تا دو روز پیش این فرمول را به اجرا درنیاوردند و به همین دلیل رسول خطیبی از این تیم جدا شد و حالا که این اتفاق افتاده و همه می دانند این جدایی قانونی است چرا درباره بازگرداندن این مربی، قول حضور دوباره او در اراک را می دهند؟

آلومینیومی ها در حال حاضر در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر هستند و اتفاقا توانستند به امتیازات خوبی هم از حضور در این بازی ها برسند. البته این انتظار می رفت که مسئولان تیم تلاش بیشتری برای حفظ چهارچوب تیم داشته باشند تا  بتوانند در نیم فصل دوم، تیم های مدعی را تحت تاثیر خود قرار دهند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و از آن بدتر هم اینکه دو روز بعد از جدایی رسول خطیبی پرداختی های تیم آلومینیوم انجام شد. اگر بخواهیم کمی بدبینانه درباره این اتفاق سخن بگوییم بدون تردید نوک پیکان انتقاد ما به سوی مسئولان باشگاه می رود و مهم ترین سوال هم در این باره به زمان رساندن پول به مجموعه است که چرا زودتر این اتفاق نیفتاد تا رسول خطیبی هم کماکان روی نیمکت آلومینیوم نشسته باشد.

اخبار داغ 

امیر قلعه نویی امید عالیشاه را خواست، پرسپولیس آرمان رمضانی یا علی شجاعی را پیشنهاد داد استقلال با ارزش ترین تیم لیگ، پرسپولیس با ترابی، با ارزش ترین خط حمله امیر نوری کرونا گرفت / هشدار به آنهایی که با او عکس یادگاری گرفتند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو پانزدهمین گلزن برتر تاریخ یوونتوس شد ورزشگاهی که دیگر باعث وحشت رقبا نیست؛ سقوط آنفیلد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسئولان باشگاه رسول خطیبی دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • اهمیت شهر مدینه و شخصیت رسول مکرم اسلام(ص)
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟