Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:09:02 GMT

مهمترین هدف دشمنان براندازی نظام حاکمیت است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۴۸۹۶

مهمترین هدف دشمنان براندازی نظام حاکمیت است

به گزارش ایرنا محمود الله مرادی روز سه شنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه اظهار داشت: یکی از افتخارات ما در نظام جمهوری اسلامی تلاش در جهت رضایت خدا و خدمت به مردم قدر شناس است و از ابتدا پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شرایط سختی برای خدمت گذاران در راستای دستیابی به این اهداف وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشمن وظیفه خودش را در برابر خدمت گذاران به نظام مشخص کرده و وظایف خود را با صبر زیاد دنبال می کنند و مهمترین هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت یک جریان سکولار بر کشور است که مانند سابق همه شئونات سیاسی، اقتصادی و نظامی را زیر چتر خود بگیرند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: دشمن بعد از انقلاب سه استراتیژی داخلی کردن جنگ، منطقه ای کردن جنگ و جنگ مستقیم با دشمن (آمریکا) را در پیش گرفت که می خواهد جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.

وی افزود: در همه مساجد، دانشگاه ها، اصناف، مدارس،ادارات و نهادها شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود که وظیفه این شوراها این است که آمر به معرف باشد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما شادی مردم است و کسی حق ندارد جلو شادی مردم را بگیرد اما برگزاری مراسم های شاد باید مطابق با اصول و ارزشها باشد و چارچوبی اسلامی در آنها رعایت شود.

الله مرادی با بیان اینکه علاوه بر امر به رعایت حجاب و عفاف تلاش برای جلوگیری از نفوذ دشمن در کشور است گفت: بانه یکی از شهرستان های موفق در بحث امر به معروف است اما اشکالاتی در اجرا دارند.

وی ادامه داد: خانه های استیجاری باید با رعایت اصول و قوانین فعالیت کنند همچنین تکلیف مغازه های که بودن مجوز فعالیت می کنند باید روشن شود و در بازارچه مرز نیز باید شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیلاتی تشکیل شود.

فرماندار بانه نیز گفت: مردم شهرستان بانه از لحاظ دین داری زبان زد است دینداری در همه زندگی مردم قابل مشاهده است و مردم در مراسم ها و آیین های مختلف همراه و همگام با مسوولین نقش آفرینی می کنند.

اسماعیل رستم پور با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم ها کمرنگ شده افزود: جوانان ما در کلاس های دینی و اخلاقی ماموستایان حضور پررنگی دارند و تلاش می کنند آمیزه های دینی را در جامعه ترویج دهند.

 شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر کردستان بانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر کردستان بانه امر به معروف و نهی از منکر کردستان بانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم