Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در این اطلاعیه آمده که هرگونه استفاده از تصاویر هنجارشکنانه، بدحجاب و مغایر اصول شرعی و اخلاقی در سنگ‌های قبور ممنوع بوده و در صورت مشاهده، با حکم قضایی نسبت به جمع آوری آن اقدام می‌شود.

هم‌چنین این اطلاعیه می‌افزاید که به دلیل عدم توجه به تذکرات قانونی، سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز نسبت به جمع آوری سنگ‌های نامتعارف اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با حجاری‌هایی که در درج مطالب و تصاویر، مسایل شرعی و قانونی را رعایت نکنند نیز از طریق اماکن برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

در اطلاعیه سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تصریح شده که سفارش و نصب سنگ قبر با مسئولیت خانواده‌های متوفیان انجام می‌گیرد، اما این سازمان در صورت مشاهده موارد خلاف شرع و قانون، با حکم قانونی نسبت به جمع آوری موارد یاد شده اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، اخیرا استفاده از برخی تصاویر هنجارشکنانه موجب اعتراض به حق شهروندان مومن و متعهد کلانشهر تبریز شده است.

انتهای پیام /

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان ها سنگ قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح