Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: خاموشی برق در استان‌های شمالی مکرر شده است. این سوء مدیریت‌ها را پیگیری کنید.

به گزارش ایسنا، علی بابایی کارنامی در شیفت شب جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تشکر از بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان به دولت و مجلس گفت: ما تابع محض مقام معظم رهبری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا آخر این مجلس مطالبات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس در تذکری خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: عدم پیگیری مطالبات خبرنگاران، رسانه‌های مجازی و مکتوب طولانی شده است. رسانه‌ها عرصه مهمی را مدیریت می‌کنند. وزیر ارشاد نگاهش به مسئله رسانه‌ای تغییر دهد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: خاموشی برق در استان‌های شمالی زیاد شده است. این سوء مدیریت‌ها را پیگیری کنید.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این ادعا که اعتبار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کاملا تخصیص پیدا نمی‌کند، گفت: اگر رئیس جمهور برای این حوزه فکری نکند، پس چه کسی باید پیگیری کند؟

بابایی کارنامی در پایان در انتقادی از مدیر مسئول روزنامه ایران گفت: روزنامه ایران شأن مجلس را در پیگیری حقوق ملت ایران زیر سوال برده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش مشرق، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج