Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین اسکی‌بازان ایران در رقابتهای اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین تمرینات ملی‌پوشان اسکی صحرانوردی ایران پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیست اصلی مسابقات اوبرستدورف برگزار شد.

ملی‌پوشان اسکی صحرانوردی ایران ضمن حضور در مسیر مسابقات و آشنایی با چالش‌های مسیر، بازدید نهایی از مسیر را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کادر فنی تیم ملی نیز در تمرین امروز موارد نهایی را با ملی‌پوشان مرور کردند. اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران پس از اتمام تمرینات در مرکز پزشکی مسابقات حضور یافتند و تست کرونا دادند. این دومین تست کرونای ورزشکاران و کادر همراه تیم ایران در آلمان است. بر اساس قوانین مصوب تمامی شرکت‌کنندگان در مسابقات قهرمانی جهان باید هر ۴۸ساعت تست کرونا دهند. فردا نخستین مسابقه ملی‌پوشان ایران در بخش ورودی استقامت در رشته‌های ۵ کیلومتر بانوان و ۱۰ کیلومتر مردان برگزار می‌شود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد

امیر قاسمی منجزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات امسال به بهترین نحو برگزار شد که جا دارد از آقایان جمالپور و زمانپور تشکر کنم که واقعاً تلاش شبانه روزی داشتند.

وی با بیان اینکه چند نفر از کشورهای خارجی در مسابقات یادشده شرکت کردند که امید است بازخورد خوبی برای استان خوزستان داشته باشد، اضافه کرد: از ۶ وزن ۴ تا خوزستانی قطعی است که امیدواریم بیشتر شود.

پیشکسوت کشتی فرنگی گفت: مسابقات را دو سال قبل داشتیم و لیگ برتر را سال گذشته میزبانی کردیم و امیدواریم مسؤولان خوزستان بیشتر کمک کنند تا این مسابقات به بهترین شکل انجام شود.

قاسمی منجزی یادآور شد: از سال ۸۲ تا ۱۴۰۲ در معیت تیم‌ملی بودم و تمام تلاشم را برای تیم‌ملی انجام دادم.

وی گفت: میرزازاده قهرمانی آن بخش کوچکی از پهلوانی او است، او آنقدر از همه نظر پهلوان هستند و در تمام‌مراحل زندگی قهرمانی و پهلوانی زندگی می‌کند و عزم را جزم کرده که تاریخ ساز شود. او اولین کسی است که توانست رضا کابالپ را ببرد و شاهکار کرد که امیدواریم با طلای میرزازاده کلکسیون افتخارات کامل شود.

کد خبر 6089344

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر