Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به میزبانی بیمارستان رضوی مشهدمقدس، وبینار متخصصان قلب و عروق برپا خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، محمود شبستری عصر امروز در نشستی خبری در بیمارستان رضوی مشهد اظهار داشت: در سه سال گذشته، کنگره‌های جهانی قلب با حضور پزشکان و متخصصان برجسته از دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی بزرگ دنیا در این بیمارستان برگزار شده و امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی در سراسر جهان، کنگره قلب به صورت مجازی در قالب وبیناری دو روزه با همکاری انجمن TOBI ایتالیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این وبینار متخصصان داخلی و خارجی به ارائه و تبادل اطلاعات درباره آخرین و بروزترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی می‌پردازند.

به گفته شبستری، بیمارستان رضوی به عنوان میزبان برگزاری این وبینار در ایران، محل انجام تعداد از عملهای جراحی خواهد بود که به صورت زنده و ضبط شده، برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در ادامه افسانه محمدی، دبیر اجرایی وبینار، از بیماری‌های قلبی و عروقی به عنوان شایع‌ترین عامل مرگ و میر بیماران نام برد و افزود: بی‌تردید بیشتر بیماران قلبی تمایل به انجام اعمال کم‌تهاجمی‌تر دارند چرا که انجام عمل جراحی قلب باز برای برخی از بیماران ریسک بالایی دارد.

وی افزود: با استفاده از دانش «اینترونشنال کاردیولوژی» در علم پزشکی، می‌توان مشکلات قلبی از جمله تنگی عروق کرونر و مشکلات دریچه‌ای را با روش‌های کم‌تهاجمی‌تر و بدون انجام عمل‌های جراحی قلب باز، از طریق بالون و استنت گذاری درمان کرد.

مرکز تحقیقات قلب و عروق در لرستان راه‌اندازی می‌شود45 بیمار قلب و عروق در خراسان جنوبی رایگان ویزیت شدندرئیس مرکز قلب و عروق بیمارستان ژاپن به پویش جهانی «سلامت قلب» پیوست

محمدی با تأکید بر اینکه انجمن TOBI ایتالیا در انجام اعمال جراحی اینترونشنال پیشرو است، ادامه داد: علاوه بر ایتالیا، متخصصان برجسته‌ای از کشورهای آلمان، بلژیک، هند، آمریکا، سوییس، اسپانیا، انگلستان و ترکیه در برگزاری این وبینار همکاری دارند. همچنین اساتید برجسته‌ای ازدانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، تهران، تبریز، شیراز و اصفهان در وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا، سخنرانی خواهند کرد.

به گفته وی، در این وبینار دو عمل جراحی زنده در میلان ایتالیا انجام می شود و متخصصان داخلی و خارجی به تبادل نظرات درباره این جراحی ها خواهند پرداخت.

محمدی تصریح کرد: تمامی متخصصان علاقه‌مند در سرتاسر دنیا امکان شرکت رایگان در این وبینار و استفاده از مباحث علمی آن را دارند و برای این کار می توانند به وب‌سایتtobicongress.com مراجعه کنند.

محمد وجدان‌پرست، مدیر آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی نیز گفت: این بیمارستان در کنار درمان بیماران، فعالیت‌های متنوع علمی و آموزشی پزشکی همچون چاپ مقالات معتبر و انتشار مجله پژوهشی را در دستور کار دارد و حتی در دوران کرونا، وبینارهای متعدد به همت این بیمارستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان رضوی قلب و عروق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم