Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@17:34:30 GMT

نماینده مجلس: در بورس دست چه کسی در جیب مردم بود؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۱۷۱

نماینده مجلس: در بورس دست چه کسی در جیب مردم بود؟

خبرگزاری فارس: روح اله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت دوم امروز (سه شنبه) پارلمان در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، طی اخطاری اظهار داشت: حضور نماینده دولت را در مجلس فنی تلقی می‌کنیم، متأسف شدم از نکته‌ای که وی در خصوص سرویس مدارس مطرح کرد. متوجه شدیم چرا برخی سوانح رخ می‌دهد!

وی با بیان اینکه تنها در سال ۹۸ دو فقره سانحه سرویس مدارس روستایی را شاهد بودیم، گفت: سازمان برنامه و بودجه در سال ۹۸، ۳۰۰ میلیارد تومان به ردیف دهیاری‌ها اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متفکر آزاد بیان کرد: زمانی که پیشنهادی ارائه می‌شود، کارشناسی شده و از شما توقع نظر کارشناسی داریم، مجلس محل سیاست‌ورزی است.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته نماینده دولت ۳ بار تذکر دریافت کرده است، افزود: اگر قرار باشد در خصوص گرانی‌ها صحبت کنیم و بگوییم دست در جیب مردم نکنید، باید تحقیق و تفحص کنیم که در بورس دست چه کسی در جیب مردم بود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تحقیق و تفحص متفکرآزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد و تخصص ملاک در انتصابات باشد

به گزارش خبرنگار مهر، جت الاسلام محمد سبزی عصر پنجشنبه در معارفه شهردار ساوه، با تاکید بر وحدت مسؤولان گفت: باید به جای تقابل به دنبال تقویت وحدت در مسیر هدف‌های انقلاب، آرمان‌های شهدا و در راستای خدمت به مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس با تاکید بر اهمیت حل مشکلات مردم، افزود: لازم است همه مسؤولان نسبت به انجام رسالت خود در برابر مردم و قدردانی از مشارکت آنها در عرصه‌های مختلف، خدمت رسانی را جدی بگیرند.

حجت الاسلام سبزی با تاکید بر پرهیز از حاشیه و خدمت به مردم، گفت: به عنوان نماینده مردم این شهر در مجلس همواره سعی کردم در عزل و نسب‌ها دخالتی نداشته باشم، اما از متولیان این حوزه انتظار می‌رود تعهد همراه با تخصص را در انتصابات اولویت قرار دهند.

کد خبر 6101581

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: ساسی مانکن از همه دفاتر پرورشی موثرتره!
  • حضور مردم در دور دوم انتخابات «امنیت‌آفرین» است
  • تعهد و تخصص ملاک در انتصابات باشد
  • مشارکت حداکثری در انتخابات باعث شکل‌گیری «مجلس قوی» خواهد شد
  • مرحله دوم انتخابات روی «شاکله سیاسی مجلس دوازدهم» اثر دارد
  • آخرین نماینده مشهد و کلات روز جمعه انتخاب می‌شود
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است