Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در راستای تعهدات شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، تیم دوومیدانی بانوان این شرکت برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور تشکیل شد.

در این رابطه، مراسم رسمی معرفی سپیده توکلی به‌عنوان سرمربی تیم دوومیدانی بانوان شرکت پرداخت الکترونیک سداد ظهر امروز سه‌شنبه پنجم اسفندماه در محل دفتر دکتر محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن تاکید بر اینکه از این پس نگاه ویژه‌ای به تیم دوومیدانی سداد داریم، گفت: بی‌شک اهداف شرکت ها در این زمینه منجر به افزایش کارایی و اثربخشی کارکنان با ایجاد حس تعلق و همچنین بهبود تصویر برند و کسب و کار از منظر مشتریان خواهد بود.

وی افزود: تیم دوومیدانی بانوان سداد با محوریت عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت پرداخت الکترونیک سداد تشکیل شده و امید است با تلاش و پشتکار اعضای کادر فنی که از قهرمانان ایران و آسیا بوده‌اند، نتایجی درخور و شایسته‌ی نام شرکت پرداخت الکترونیک سداد در رقابت های قهرمانی کشور رقم بخورد.

در پایان این مراسم، محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد طی احکامی جداگانه، سپیده توکلی نیک، هانیه معمارمنش و سمیه حسنی را به ترتیب به‌عنوان سرمربی، مدیر اجرایی و سرپرست تیم دومیدانی بانوان سداد منصوب کرد.

لازم به ذکر است رقابتهای دوومیدانی بانوان کشور از روز یکشنبه 11 اسفندماه و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

258 252

کد خبر 1489507

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود