Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:24:54 GMT

مهم‌ترین حوادثی که در ۵ اسفند ماه رخ داد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۱۵۳۴۹

در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز پنجم اسفند ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را پنجم اسفند ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:کاهش تعهدات بیمه شخص ثالث چالشی برای مردم و پلیس هر گونه بیمه‌ای که در کشور وجود دارد برای حمایت از اقشار مردم است و چتر حمایتی بیمه‌ها باید بر سر آحاد جامعه وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:نیروهای امدادی در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند مشاغل امدادی همچون کادر درمان و اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی و امدادگران جمعیت هلال احمر از جمله گروه‌های شغلی هستند که هیچگاه تعطیل نشدند و در بدترین شرایط نیز باید برای کنترل شرایط، به هموطنان خود خدمت رسانی می‌کردند.   بیشتر بخوانید:کشف ۱۴۶ میلیارد کالای قاچاق، فضای ناامنی برای قاچاقچیان ایجاد کرده است رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴۶ میلیارد ریال طی هفته گذشته در کشور کشف شد.   بیشتر بخوانید:کشف ۳۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور رییس پلیس آگاهی ناجا از کشف ۳۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ‌ها در کشور خبر داد.   بیشتر بخوانید:محدودیت تردد شبانه پابرجاست فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از تشکیل بیش از ۱۰۰ پرونده و دستگیری بیش از ۲۰۰ نفر اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، سارقان و خرده فروشان خبر داد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته حوادث پلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته حوادث پلیس بیشتر بخوانید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۱۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!

سپاهان آخرین بار 27 اسفند 1402 در نقش جهان پیروز شد

طرفداری | دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نکته آماری منفی برای سپاهان ادامه روند بدون برد در نقش جهان طی سال جاری است. طلایی پوشان آخرین بار در تاریخ 27 اسفند 1402 پیروزی دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفتند. دیداری که در هفته بیست و یکم لیگ برتر برگزار شد.

بعد از آن سپاهان در هفته 23 لیگ برتر در نقش جهان با نساجی مساوی کرد. در هفته 26 نیز، امروز سپاهان مقابل استقلال خوزستان ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • ویتامین B روی عصبانیت چه اثری دارد؟
  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است